Indesit DIF 04B1 storing |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
07-06-2020 14:24
bennie
Geplaatst op:
07-06-2020 14:24
@Linde.
Je hebt water liggen in de bak onder de vaatwasser, haal een zijpaneel er af en maak het droog onderin, spoor eventuele lekkage op en repareer dit.
Daarna zal hij weer doen.
Je hebt water liggen in de bak onder de vaatwasser, haal een zijpaneel er af en maak het droog onderin, spoor eventuele lekkage op en repareer dit.
Daarna zal hij weer doen.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Chantal Geerestein
Geplaatst op:
07-07-2024 12:05
Chantal Geerestein
Geplaatst op:
07-07-2024 12:05
Hi,
Ik heb exact hetzelfde probleem als Colin. Ook hier kort na het aanzetten drie korte piepjes, vervolgens 1 piep. Alle lampjes knipperen.
Dit is zo sinds ik de vaatwasser open heb gemaakt nadat ik 'm net had aangezet, om er nog iets in te doen.
Filters schoongemaakt en ik voel het water in de slang lopen als ik de vaatwasser aan zet.
Wat kan het zijn?
Overigens gebeurt er niets als ik de aan/uit knop lang ingedrukt houd (resetknop).
Met vriendelijke groet,
Chantal
Ik heb exact hetzelfde probleem als Colin. Ook hier kort na het aanzetten drie korte piepjes, vervolgens 1 piep. Alle lampjes knipperen.
Dit is zo sinds ik de vaatwasser open heb gemaakt nadat ik 'm net had aangezet, om er nog iets in te doen.
Filters schoongemaakt en ik voel het water in de slang lopen als ik de vaatwasser aan zet.
Wat kan het zijn?
Overigens gebeurt er niets als ik de aan/uit knop lang ingedrukt houd (resetknop).
Met vriendelijke groet,
Chantal
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)