vaatwasser wweigert |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Hans Kalle
Geplaatst op:
17-12-2010 15:57
Hans Kalle
Geplaatst op:
17-12-2010 15:57
Wij zijn in het bezit van een vaatwasser Bosch EXCLUCIV E nr. SG88402EU/13. Het bouwjaar weet ik niet. Deze heeft steeds goed gewerkt. Maar nu spoelt hij niet meer en pomp het water niet geheel af. Ook niet na resetten. Ik heb gekeken naar het labirynt en dat ziet er linksboven nogal vervuild uit.
WAT KAN IK DOEN ?
WAT KAN IK DOEN ?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Geplaatst op:
17-12-2010 20:02
Geplaatst op:
17-12-2010 20:02
Die vervuiling is de ontluchting v/d afvoer. Dit moet geen problemen opleveren als de afvoer zelf goed is. Dus niet te laag.
Het pompkapje wil nog wel eens krom trekken. Dit is niet te zien. Voor 6 a 7 Euro kun je daar een nieuwe inzetten.
Het feit dat hij niet spoelt kan door een geblokkeerde of defecte circulatiemotor komen.
Deze zit rechts voor vlak achter de plint.
Volgens mij moet het E-nr. SGS8402EU/13 zijn. Dan is je machine 12 jaar oud. Dus niet teveel meer aan uitgeven.
Het pompkapje wil nog wel eens krom trekken. Dit is niet te zien. Voor 6 a 7 Euro kun je daar een nieuwe inzetten.
Het feit dat hij niet spoelt kan door een geblokkeerde of defecte circulatiemotor komen.
Deze zit rechts voor vlak achter de plint.
Volgens mij moet het E-nr. SGS8402EU/13 zijn. Dan is je machine 12 jaar oud. Dus niet teveel meer aan uitgeven.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)