whirlpool stopt na 1 minuut |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Anursch
Geplaatst op:
10-07-2019 07:20
Anursch
Geplaatst op:
10-07-2019 07:20
Zoals in de titel staat - mijn Whirlpool vaatwasser stopt telkens na 1 minuut. Dit gebeurt bij elk programma.
Vervolgens blijft er een klein laagje water in de bodem staan. Als ik hem reset (stekker er uit en in) pompt hij dit wel af, maar bij de nieuwe poging gebeurt steeds hetzelfde.
Ik heb de afdraaimotor, afvoer en watertoevoer gecontroleerd. Niets aan de hand. Hij wordt wel gewoon heet/warm als je de klep opendoet.
Er zit een klein beetje prut in de niveaukamer, maar vooral naast/onder de niveaukamer zit een onderdeel waar vuil lijkt te zitten.
Diverse malen soda behandelingen gedaan (op verschillende manieren - afgewisseld wanneer ik in het programma de soda + kokend water heb toegevoegd). Dit heeft niet geholpen.
Is het rood-bruine spul links op de foto's opgehoopt vuil of hoort dat onderdeel er zo uit te zien?
Hoe krijg ik dat schoon?
Hoe krijg ik dat onderdeel er uit om het te vervangen?
Waar kan het nog meer aan liggen?
Alle hulp is welkom.
Alvast bedankt.
Groet, Anursch.
Vervolgens blijft er een klein laagje water in de bodem staan. Als ik hem reset (stekker er uit en in) pompt hij dit wel af, maar bij de nieuwe poging gebeurt steeds hetzelfde.
Ik heb de afdraaimotor, afvoer en watertoevoer gecontroleerd. Niets aan de hand. Hij wordt wel gewoon heet/warm als je de klep opendoet.
Er zit een klein beetje prut in de niveaukamer, maar vooral naast/onder de niveaukamer zit een onderdeel waar vuil lijkt te zitten.
Diverse malen soda behandelingen gedaan (op verschillende manieren - afgewisseld wanneer ik in het programma de soda + kokend water heb toegevoegd). Dit heeft niet geholpen.
Is het rood-bruine spul links op de foto's opgehoopt vuil of hoort dat onderdeel er zo uit te zien?
Hoe krijg ik dat schoon?
Hoe krijg ik dat onderdeel er uit om het te vervangen?
Waar kan het nog meer aan liggen?
Alle hulp is welkom.
Alvast bedankt.
Groet, Anursch.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
10-07-2019 07:25
Gewijzigd op:
10-07-2019 07:27
bennie
Geplaatst op:
10-07-2019 07:25
Gewijzigd op:
10-07-2019 07:27
Dag Anursch.
Dat rood/bruine hoort daar te zitten, dit is een onderdeel van de waterhuishouding.
Als je de vaatwasser handmatig vult met water, pompt hij dan ook alles netjes weg?
Mag ik het service nummer wat op het typeplaatje staat?
Typeplaatje staat op de deurrand.
Dat rood/bruine hoort daar te zitten, dit is een onderdeel van de waterhuishouding.
Als je de vaatwasser handmatig vult met water, pompt hij dan ook alles netjes weg?
Mag ik het service nummer wat op het typeplaatje staat?
Typeplaatje staat op de deurrand.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)