Miele Standpijp koppelstuk aan motor kap |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
STYLUS
Geplaatst op:
04-03-2019 21:02
STYLUS
Geplaatst op:
04-03-2019 21:02
Hello Folks
Na verschillende jaren van dienst begaf onze Miele G 1220 SC vaatwasser het, hij gat de foutmelding F70. Nadat ik hem gedemonteerd had en via een endoscoop gekeken had waar er een waterlek was, stelde ik vast dat dit water lek aan de Miele Standpijp(https://www.fiyo.be/miele-standpijp-van-bovenste-sproeiarm-vaatwasser-6001202?device_brand=566#additional)was. Nu is het zo dat eigenlijk enkel het kleine koppelstuk dat tussen de standpijp en de motor zit kapot is, maw het flexibel gedeelte dat ongeveer een 5 cm lang is en via een klem op de motor zit. Dit stuk is niet enkel verkrijgbaar en men zou de volledige Standpijp moeten kopen. Ik vermoed dat er nog mensen zijn die dit al hebben meegemaakt. Hebben jullie dus een goedkopere oplossing om dit probleem op te lossen?
Alvast Hartelijk bedankt
STYLUS
Na verschillende jaren van dienst begaf onze Miele G 1220 SC vaatwasser het, hij gat de foutmelding F70. Nadat ik hem gedemonteerd had en via een endoscoop gekeken had waar er een waterlek was, stelde ik vast dat dit water lek aan de Miele Standpijp(https://www.fiyo.be/miele-standpijp-van-bovenste-sproeiarm-vaatwasser-6001202?device_brand=566#additional)was. Nu is het zo dat eigenlijk enkel het kleine koppelstuk dat tussen de standpijp en de motor zit kapot is, maw het flexibel gedeelte dat ongeveer een 5 cm lang is en via een klem op de motor zit. Dit stuk is niet enkel verkrijgbaar en men zou de volledige Standpijp moeten kopen. Ik vermoed dat er nog mensen zijn die dit al hebben meegemaakt. Hebben jullie dus een goedkopere oplossing om dit probleem op te lossen?
Alvast Hartelijk bedankt
STYLUS
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
04-03-2019 22:55
bennie
Geplaatst op:
04-03-2019 22:55
Is het koppelstuk gebarsten of lekt het er langs?
Anders eens proberen met een slangklem.
Anders eens proberen met een slangklem.
Geplaatst door:
STYLUS
Geplaatst op:
05-03-2019 00:16
STYLUS
Geplaatst op:
05-03-2019 00:16
Het koppelstukje is spijtig genoeg aan de achterzijde volledig gescheurd en dus onbruikbaar
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
05-03-2019 22:40
Gewijzigd op:
05-03-2019 22:41
bennie
Geplaatst op:
05-03-2019 22:40
Gewijzigd op:
05-03-2019 22:41
Ik kan het ook nergens los vinden.
Misschien dat je een stuk slang of fietsband ergens vind wat dezelfde maat heeft en wat je vast kunt zetten met 2 slangklemmen, anders ben je denk ik toch veroordeelt tot een nieuwe standpijp.
Misschien dat je een stuk slang of fietsband ergens vind wat dezelfde maat heeft en wat je vast kunt zetten met 2 slangklemmen, anders ben je denk ik toch veroordeelt tot een nieuwe standpijp.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)