Bosch VW vult met water en doet dan niks |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
M Talens
Geplaatst op:
08-02-2019 13:57
Gewijzigd op:
08-02-2019 14:04
M Talens
Geplaatst op:
08-02-2019 13:57
Gewijzigd op:
08-02-2019 14:04
goedemiddag,
Dit is mijn bosch vaatwasser 16jaar oud. Hij vult de vaatwasser met koud water en blijft dan in het programma staan(ook na en dag) hij doet dus verder niks meer na het vullen met water. Na de reset geactiveerd te hebben pompt hij hem leeg en dan is hij aan het einde van zijn programma. Wat is hier aan de hand? is het nog de moeite waard om te repareren? ik heb geen type nummer meer van de vaatwasser helaas.
Hier meet ik 230v en 130v over de aansluitingen de schoepen draaien niet, en volgens mij tikt (schakelt er wat)
Weet iemand het type?
Dit is mijn bosch vaatwasser 16jaar oud. Hij vult de vaatwasser met koud water en blijft dan in het programma staan(ook na en dag) hij doet dus verder niks meer na het vullen met water. Na de reset geactiveerd te hebben pompt hij hem leeg en dan is hij aan het einde van zijn programma. Wat is hier aan de hand? is het nog de moeite waard om te repareren? ik heb geen type nummer meer van de vaatwasser helaas.
Hier meet ik 230v en 130v over de aansluitingen de schoepen draaien niet, en volgens mij tikt (schakelt er wat)
Weet iemand het type?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)