Zanussi XXL blijft pompen |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
ErwinF
Geplaatst op:
03-02-2019 15:48
ErwinF
Geplaatst op:
03-02-2019 15:48
Hallo Bennie,
Op je eerdere vraag of er water onderin de vaatwasser lag, had ik nee gezegd, maar ik merk nu dat er in een van de hoeken wel vocht aanwezig is. Geen laagje, maar het is ook niet helemaal droog.
Ik heb de slang doorgeblazen en weer terug aangesloten. Vervolgens de stekker in het stopcontact gedaan en de pomp gaat in ieder geval nog niet draaien. Goed nieuws dus, denk ik.
Voordat ik alles weer in elkaar schroef, zijn er zaken die ik het beste nog even zou kunnen controleren, schoonmaken, etc? Hij is nu toch geopend en onder mijn keuken vandaan gehaald.
Ik hoor het wederom graag.
Op je eerdere vraag of er water onderin de vaatwasser lag, had ik nee gezegd, maar ik merk nu dat er in een van de hoeken wel vocht aanwezig is. Geen laagje, maar het is ook niet helemaal droog.
Ik heb de slang doorgeblazen en weer terug aangesloten. Vervolgens de stekker in het stopcontact gedaan en de pomp gaat in ieder geval nog niet draaien. Goed nieuws dus, denk ik.
Voordat ik alles weer in elkaar schroef, zijn er zaken die ik het beste nog even zou kunnen controleren, schoonmaken, etc? Hij is nu toch geopend en onder mijn keuken vandaan gehaald.
Ik hoor het wederom graag.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
03-02-2019 17:31
bennie
Geplaatst op:
03-02-2019 17:31
Zet een programma aan en kijk of het ergens lekt.
De vlotter die lekkage registreert ligt achterin op de bodem (onderdeel 506)
Eventuele lekkage verhelpen en weer dichtschroeven.
De vlotter die lekkage registreert ligt achterin op de bodem (onderdeel 506)
Eventuele lekkage verhelpen en weer dichtschroeven.
Geplaatst door:
ErwinF
Geplaatst op:
03-02-2019 21:36
ErwinF
Geplaatst op:
03-02-2019 21:36
Programma heeft gedraaid, geen lekkage waargenomen.. ik zet hem op zijn plek, waarbij ik hem behoorlijk naar voren heb moeten kantelen, komt er water uit lopen, terwijl de lekbak leeg was voordat ik hem terug ging zetten!
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
04-02-2019 21:00
bennie
Geplaatst op:
04-02-2019 21:00
in de put waar de zeef in zit blijft ook wel wat water in staan, waarschijnlijk komt het daar uit.
Geplaatst door:
ErwinF
Geplaatst op:
06-02-2019 10:24
ErwinF
Geplaatst op:
06-02-2019 10:24
Ik heb verder geen lekkage meer waargenomen dus ik hoop dat dit het was. In ieder geval heel erg bedankt voor je hulp!
Gr, Erwin
Gr, Erwin
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
06-02-2019 13:13
bennie
Geplaatst op:
06-02-2019 13:13
Graag gedaan.
Forum
Storingen