miele 5500 wast niet goed schoon |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
yvonne
Geplaatst op:
07-12-2010 16:11
yvonne
Geplaatst op:
07-12-2010 16:11
hallo. wij hebben sinds september 2010 een miele 5500 sc en die wast niet elke dag goed schoon, vooral de pannen onderin en af en toe een theekopje niet en schaaltjes waar soep of stoofperen ingezeten hebben.
bij het tweede bezoek van een instructeur van miele is de temparatuur van het laatste spoelprogramma verhoogd van 60 naar 67 graden en de droogtijd is verlend.
we hebben een fles met poeder meegehad om de vaat te doen, ik heb altijd gewoon blokjes,losse zout en glansspoelmiddel.
de meneer zei mij, dat het probleem van de pannen, dat is kookvocht niet opgelost kan worden.
mijn vorige miele heeft 15 jaar probreemloos gedraaid, met dezelfde blokjes e.t.c.
ik draai nu alleen op het programma automatic, want een lager programma is zo wie zo vies.
is er iemand die dit ook heeft en wat kan er aan gedaan worden.
ik sta nu 3 tot 4 keer in de week de afwas nog een keer af te wassen met de hand.
alvast bedankt
yvonne
bij het tweede bezoek van een instructeur van miele is de temparatuur van het laatste spoelprogramma verhoogd van 60 naar 67 graden en de droogtijd is verlend.
we hebben een fles met poeder meegehad om de vaat te doen, ik heb altijd gewoon blokjes,losse zout en glansspoelmiddel.
de meneer zei mij, dat het probleem van de pannen, dat is kookvocht niet opgelost kan worden.
mijn vorige miele heeft 15 jaar probreemloos gedraaid, met dezelfde blokjes e.t.c.
ik draai nu alleen op het programma automatic, want een lager programma is zo wie zo vies.
is er iemand die dit ook heeft en wat kan er aan gedaan worden.
ik sta nu 3 tot 4 keer in de week de afwas nog een keer af te wassen met de hand.
alvast bedankt
yvonne
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
05-01-2011 00:23
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
05-01-2011 00:23
Spoelt u de vaat voor ?
Geplaatst door:
yvonne
Geplaatst op:
05-01-2011 08:50
yvonne
Geplaatst op:
05-01-2011 08:50
nee, ik spoel de vaat niet voor, ik schuif het eten eraf en de vaat gaat zo de vaatwasser in.
dit is volgens de instructeur van miele de beste manier.
ik heb wat verdere informatie opgezocht en volgens de gegevens is het gewoon het feit dat de machine te energie zuinig is met water en stroom.
ik gebruik nu alleen nog poeder, en alles is wel schoon, maar de pannen niet, die laten een rand kookvocht achter.
dit is volgens de instructeur van miele de beste manier.
ik heb wat verdere informatie opgezocht en volgens de gegevens is het gewoon het feit dat de machine te energie zuinig is met water en stroom.
ik gebruik nu alleen nog poeder, en alles is wel schoon, maar de pannen niet, die laten een rand kookvocht achter.
Geplaatst door:
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
06-01-2011 00:40
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
06-01-2011 00:40
Daar was ik al bang voor, het randje droogt iets uit en met weinig water wordt het dan moeilijk.
Probeer eens een paar andere vaatwasmiddellen.
Probeer eens een paar andere vaatwasmiddellen.
Geplaatst door:
yvonne
Geplaatst op:
06-01-2011 15:31
yvonne
Geplaatst op:
06-01-2011 15:31
bedankt voor je reactie, we hebben tot nu toe, deka eigen merk, AH eigen merk, Dreft en Finisch en Sun geprobeerd, tabletten alles in één of gewone en zelf zout en glans bijvullen, en we hebben de poeder van miele en de poeder van Finisch, als ik de vaat op 75 graden zet, is het wel schoon.
mvg Yvonne
mvg Yvonne
Geplaatst door:
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
06-01-2011 23:23
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
06-01-2011 23:23
Energie besparen en een schone afwas bijt elkaar vaak, vooral bij zetmeelrijke resten wordt het dan niet goed schoon.
U kunt een pan gedeeltelijk vullen met heet water en en beetje afwasmiddel en vanuit die pan de andere pannen/schalen voorwassen.
Dan wordt het op een lagere temperatuur wel schoon.
U kunt een pan gedeeltelijk vullen met heet water en en beetje afwasmiddel en vanuit die pan de andere pannen/schalen voorwassen.
Dan wordt het op een lagere temperatuur wel schoon.
Geplaatst door:
yvonne
Geplaatst op:
07-01-2011 08:00
yvonne
Geplaatst op:
07-01-2011 08:00
bedankt voor je reactie, ik heb mij er al in berust dat de pannen niet altijd even mooi schoon worden en dan maak ik ze na afloop nog even schoon.
bedankt voor het meedenken.
mvg Yvonne
bedankt voor het meedenken.
mvg Yvonne
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)