Whirlpool WKIC3C26 3 op display |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Stephan Timmermans
Geplaatst op:
18-01-2019 17:22
Stephan Timmermans
Geplaatst op:
18-01-2019 17:22
Hallo, ik heb net een nieuwe Whirlpool WKIC3C26. Schijnbaar is die gelijk aaan de Indesit DIFP 28T9 maar dat weet ik niet 100%. Ik heb de volgende problemen: 1. Na het draaien van programma 1 of 6 komt de 3 in beeld op het display terwijl het nummer van het programma zou moeten knipperen volgens de handleiding. Na het wassen ligt er maar een klein bodempje water onder in het filter.
2. Tijdens programma 1 ging het zeepbakje niet open (knop zeeblokje ingedrukt) terwijl dit op programma 6 wel werkt.
Wie kan mij helpen. Ik heb garantie maar als het onze eigen fout is wordt er 120 euro in rekening gebracht.
Alvast bedankt.
Mvrgr,
Stephan Timmermans
2. Tijdens programma 1 ging het zeepbakje niet open (knop zeeblokje ingedrukt) terwijl dit op programma 6 wel werkt.
Wie kan mij helpen. Ik heb garantie maar als het onze eigen fout is wordt er 120 euro in rekening gebracht.
Alvast bedankt.
Mvrgr,
Stephan Timmermans
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
18-01-2019 23:00
bennie
Geplaatst op:
18-01-2019 23:00
Het verschil tussen programma 1 en 6 is dat prog. 1 sensorgestuurd is en 6 tijdsgestuurd.
bij 1 bepaalt de sensor wanneer het bakje open moet en bij 6 heeft hij een bepaalt moment in het programma wanneer hij openen moet.
Die 3 in het display is een foutcode, en heeft gezien jouw verhaal te maken met de watercollector sensor
Deze herkent nu geen of te weinig water.
Is deze mooi schoon? ik neem aan van wel in een nieuwe vaatwasser, of is deze nog afgedekt?
Hij zit in de put onder de zeven.
Anders is hij misschien kapot.
bij 1 bepaalt de sensor wanneer het bakje open moet en bij 6 heeft hij een bepaalt moment in het programma wanneer hij openen moet.
Die 3 in het display is een foutcode, en heeft gezien jouw verhaal te maken met de watercollector sensor
Deze herkent nu geen of te weinig water.
Is deze mooi schoon? ik neem aan van wel in een nieuwe vaatwasser, of is deze nog afgedekt?
Hij zit in de put onder de zeven.
Anders is hij misschien kapot.
Geplaatst door:
Stephan Timmermans
Geplaatst op:
19-01-2019 23:11
Stephan Timmermans
Geplaatst op:
19-01-2019 23:11
Hallo Bennie,
Bedankt voor je bericht. Het heeft mij op het juiste spoor gebracht. Mijn vrouw had tussen de vaatwasser en de waterkraan een waterslot gezet en ik vermoed dat die er voor gezorgd heeft dat de machine te weinig water kreeg. Ik heb deze avond een eco programma gedraaid zonder het watersloten alles werkte naar behoren.
Weet jij waar ik alle storingscodes kan vinden voor deze machine? Ik heb gelezen dat deze vaatwassers niet heel betrouwbaar zijn dus deze kunnen nog weleens van pas komen in de toekomst.
Hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Stephan Timmermans
Bedankt voor je bericht. Het heeft mij op het juiste spoor gebracht. Mijn vrouw had tussen de vaatwasser en de waterkraan een waterslot gezet en ik vermoed dat die er voor gezorgd heeft dat de machine te weinig water kreeg. Ik heb deze avond een eco programma gedraaid zonder het watersloten alles werkte naar behoren.
Weet jij waar ik alle storingscodes kan vinden voor deze machine? Ik heb gelezen dat deze vaatwassers niet heel betrouwbaar zijn dus deze kunnen nog weleens van pas komen in de toekomst.
Hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Stephan Timmermans
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
19-01-2019 23:31
Gewijzigd op:
19-01-2019 23:32
bennie
Geplaatst op:
19-01-2019 23:31
Gewijzigd op:
19-01-2019 23:32
Staat op deze site bij het kopje storingen.
https://www.vaatwasser.nl/storingen/whirlpool-vaatwasser-storingen/
Fijn dat hij weer doet, en het scheelt weer 120 euro.
https://www.vaatwasser.nl/storingen/whirlpool-vaatwasser-storingen/
Fijn dat hij weer doet, en het scheelt weer 120 euro.
Geplaatst door:
Hans
Geplaatst op:
08-01-2022 11:17
Hans
Geplaatst op:
08-01-2022 11:17
Hoe vervang je de watercollector sensor?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
10-01-2022 19:28
bennie
Geplaatst op:
10-01-2022 19:28
@Hans. dan moet je het plint of een zijkant van de vaatwasser openmaken.
Welke vaatwasser heb je dan?
Welke vaatwasser heb je dan?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)