Bosch vaatwasser doet het niet |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Bart veer
Geplaatst op:
17-01-2019 18:23
Bart veer
Geplaatst op:
17-01-2019 18:23
Hallo, mijn bosch vaatwasser doet het niet meer. Nr; SGV09T33EU/13. Programma draait gewoon af. Leegpomp werkt naar behoren. Alleen er komt bijna geen water in. Hij "pruttelt" een beetje koud water. Machine is 10 jaar oud. De winkel zei dat de circulatiepomp kapot is en dat die met verwarmingsonderdeel al gauw 250 euro kost. Niet de moeite vond hij. Heeft iemand een suggestie?
Groet bart
Groet bart
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
17-01-2019 22:01
bennie
Geplaatst op:
17-01-2019 22:01
Als je technisch bent zou je hem zelf kunnen vervangen.
Ik kan je circulatiepomp niet bij de onderdelenshops vinden en bij de fabrikant kost hij 200 euro.
Jij hebt geen hittepomp(circulatipomp met verwarmingselement) Maar bij jou zijn dit 2 aparte onderdelen.
Op Ebay heb ik hem wel goedkoper gevonden.
In dit filmpje kan je zien hoe het in zijn werk gaat.
Als je 100% zeker wilt weten of het aan de circulatiepomp ligt moet je hem rechtstreeks vanuit het stopcontact voeden.
Ik kan je circulatiepomp niet bij de onderdelenshops vinden en bij de fabrikant kost hij 200 euro.
Jij hebt geen hittepomp(circulatipomp met verwarmingselement) Maar bij jou zijn dit 2 aparte onderdelen.
Op Ebay heb ik hem wel goedkoper gevonden.
In dit filmpje kan je zien hoe het in zijn werk gaat.
Als je 100% zeker wilt weten of het aan de circulatiepomp ligt moet je hem rechtstreeks vanuit het stopcontact voeden.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)