Siemens |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Renaat
Geplaatst op:
17-12-2018 18:40
Renaat
Geplaatst op:
17-12-2018 18:40
Beste medegebruikers van dit forum,
Ik ben jullie dankbaar voor de vele tips betreffende de Siemens vaatwasser.
Voor Het probleem E15, is de beste oplossing, vaatwasser uit de ingebouwde kast halen, rechter zijkant demonteren, even op 45graden kantelen om het water uit te laten lopen, even een tiental minuten met de haardroger alles waar mogelijk onderaan tussen de kabels, bedrading opdrogen, en volgens de belangrijkste tips die ik hief las, de viertal vijzen rond de filters binnenin de vaatwas even terug vastgeschroefd.
Hierbij met een beetje geluk is de foutmelding E15 weg en kan je alles terug op zijn plaats brengen.
Ik ben jullie dankbaar voor de vele tips betreffende de Siemens vaatwasser.
Voor Het probleem E15, is de beste oplossing, vaatwasser uit de ingebouwde kast halen, rechter zijkant demonteren, even op 45graden kantelen om het water uit te laten lopen, even een tiental minuten met de haardroger alles waar mogelijk onderaan tussen de kabels, bedrading opdrogen, en volgens de belangrijkste tips die ik hief las, de viertal vijzen rond de filters binnenin de vaatwas even terug vastgeschroefd.
Hierbij met een beetje geluk is de foutmelding E15 weg en kan je alles terug op zijn plaats brengen.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)