AEG Favorit Proclean verwarmt soms niet |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
04-12-2018 20:51
bennie
Geplaatst op:
04-12-2018 20:51
Zit de afvoerslang niet te diep in de afvoer misschien?
dat hij teveel weerstand heeft om af te pompen.
dat hij teveel weerstand heeft om af te pompen.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Ron
Geplaatst op:
04-12-2018 22:40
Ron
Geplaatst op:
04-12-2018 22:40
Nee, typeplaatje is vakkundig verwijdert, bewust blijkbaar, want het type nummer staat met stift 2x op de kast geschreven, of de deur is vervangen geweest, heb hem nl niet nieuw gekocht. De afvoer slang zit in een afvoer buis, die ongeveer 10 cm onder de bovenkant van de vaatwasser zit. Hij staat nu voor zijn gat en heb hem laten draaien, werkt gewoon, ga hem morgen weer samen bouwen en nog eens proberen voor ik hem weer inbouw.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
04-12-2018 22:47
bennie
Geplaatst op:
04-12-2018 22:47
Ik ben benieuwd, Zorg in ieder geval dat de afvoerslang niet tot onderin het syfon kan zakken en dat de waterslang niet knikt.
Ik zou niet weten wat er nog meer in de verdrukking zou kunnen komen waardoor hij niet wil verwarmen.
Ik zou niet weten wat er nog meer in de verdrukking zou kunnen komen waardoor hij niet wil verwarmen.
Geplaatst door:
Ron
Geplaatst op:
02-01-2019 18:43
Ron
Geplaatst op:
De beste wensen voor het nieuwe jaar. Vaatwasser weer terug gezet, draait alweer enkele weken zonder problemen. Het is me nog steeds niet duidelijk wat het geweest is. Toch bedankt voor de support.
Geplaatst door:
Ron
Geplaatst op:
Ron
Geplaatst op:
De beste wensen voor het nieuwe jaar. Vaatwasser weer terug gezet, draait alweer enkele weken zonder problemen. Het is me nog steeds niet duidelijk wat het geweest is. Toch bedankt voor de support.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
02-01-2019 21:10
bennie
Geplaatst op:
02-01-2019 21:10
Ook de beste wensen.
Mooi nieuws, er zal toch iets in de verdrukking hebben gezeten of de slang te ver in de afvoer.
Maar goed, hij doet het weer.
Daar gaat het om.
Mooi nieuws, er zal toch iets in de verdrukking hebben gezeten of de slang te ver in de afvoer.
Maar goed, hij doet het weer.
Daar gaat het om.
Geplaatst door:
Yannick tellier
Geplaatst op:
13-11-2019 15:37
Yannick tellier
Geplaatst op:
13-11-2019 15:37
Hey, ik heb ook problemen met hetzelfde type vaatwasser van aeg.
Nu heb ik de temperatuursensor al vervangen, vaatwasser warmt even op en daarna niets meer. Laat je hem een tijd uit staan, werkt ie weer maar voor even. Dan enkel ijskoud water. Verwarmingsweerstand, relais op printplaat, bekabeling zijn in orde. En met nieuwe temp sensor njah, weet ik het even niet meer...
Vaatwasser geeft geen foutmelding, doet gewoon het programma met koud water. Morgen ga ik tacho eens meten maar volgens mij zou die goed zijn aangezien hij toch pulst. 🤔
Iemand tips? Alvast bedankt mvg yannick
Nu heb ik de temperatuursensor al vervangen, vaatwasser warmt even op en daarna niets meer. Laat je hem een tijd uit staan, werkt ie weer maar voor even. Dan enkel ijskoud water. Verwarmingsweerstand, relais op printplaat, bekabeling zijn in orde. En met nieuwe temp sensor njah, weet ik het even niet meer...
Vaatwasser geeft geen foutmelding, doet gewoon het programma met koud water. Morgen ga ik tacho eens meten maar volgens mij zou die goed zijn aangezien hij toch pulst. 🤔
Iemand tips? Alvast bedankt mvg yannick
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
13-11-2019 16:38
bennie
Geplaatst op:
13-11-2019 16:38
Dag yannick.
Mag ik de pn code van het typeplaatje op de deurrand?
Controleer ook even of de voeding van het verwarmingselement via een pressostaat loopt.
Kan zijn dat die niet meer schakelt.
Mag ik de pn code van het typeplaatje op de deurrand?
Controleer ook even of de voeding van het verwarmingselement via een pressostaat loopt.
Kan zijn dat die niet meer schakelt.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)