Verwarmingsprobleem Miele G579 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
RobB
Geplaatst op:
29-11-2018 00:14
RobB
Geplaatst op:
29-11-2018 00:14
Ik heb een Miele type Turbothermic G579 waar ik nu, na jaren tevreden gebruik, een probleem mee heb. Het water wordt nu tijdens de reinigingsfase niet opgewarmd.
In eerste instantie dacht ik dat het verwarmingselement misschien kapot was, maar tijdens de droogfase wordt hij wel warm. Ook heb ik geverifieerd of er voldoende water in de machine stroomt maar dat lijkt correct te zijn. Voor de zekerheid heb ik ook nog de verschillende instellingen voor de watertoevoer gecheckt (niveauregeling of tijd gestuurde waterinname) maar dat geeft geen verschil. Het filter in de watertoevoer gereinigd en tenslotte heb ik ook nog een wascyclus doorlopen met een reinigingsmiddel (Una vaatwasmachinereiniger) maar ook dat gaf geen verandering,
Mijn uiteindelijke vraag is wat kan ik doen om het verwarmingsprobleem op te lossen ?
Gr. RobB
In eerste instantie dacht ik dat het verwarmingselement misschien kapot was, maar tijdens de droogfase wordt hij wel warm. Ook heb ik geverifieerd of er voldoende water in de machine stroomt maar dat lijkt correct te zijn. Voor de zekerheid heb ik ook nog de verschillende instellingen voor de watertoevoer gecheckt (niveauregeling of tijd gestuurde waterinname) maar dat geeft geen verschil. Het filter in de watertoevoer gereinigd en tenslotte heb ik ook nog een wascyclus doorlopen met een reinigingsmiddel (Una vaatwasmachinereiniger) maar ook dat gaf geen verandering,
Mijn uiteindelijke vraag is wat kan ik doen om het verwarmingsprobleem op te lossen ?
Gr. RobB
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
30-11-2018 21:40
bennie
Geplaatst op:
30-11-2018 21:40
Ik kan er nog niet achter komen hoe het drogen in je vaatwasser precies werkt.
Hier zijn verschillende systemen voor.
Maar heb je alle stekkers van de printplaat al eens aangedrukt, en de printplaat zelf gecontroleerd op gammele of verbrandde contacten?
Hier zijn verschillende systemen voor.
Maar heb je alle stekkers van de printplaat al eens aangedrukt, en de printplaat zelf gecontroleerd op gammele of verbrandde contacten?
Geplaatst door:
RobB
Geplaatst op:
01-12-2018 12:26
RobB
Geplaatst op:
01-12-2018 12:26
Zodra mijn hand genezen is van een (kleine) operatie,ga ik de printplaat en stekkers bekijken.
Gr. RobB
Gr. RobB
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
01-12-2018 13:44
bennie
Geplaatst op:
01-12-2018 13:44
Beterschap, en ik hoor het wel als je er aan toe bent.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)