Siemens SL64M361 pompt niet |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
dicjo221
Geplaatst op:
25-11-2018 22:42
Gewijzigd op:
25-11-2018 22:43
dicjo221
Geplaatst op:
25-11-2018 22:42
Gewijzigd op:
25-11-2018 22:43
Dag,
Van de een op de andere dag heb ik een probleem met de vaatwasser (2008). Er blijft water onderin staan, na de laatste wasbeurt. Afvoer tot en met sifon helemaal schoongemaakt, geen oplossing. Doe ik de machine aan, en hang de slang in een emmer dan pompt hij er schoon water uit, zolang de aanvoerkraan open staat. Zo kan hij uren doorgaan en zo heeft hij ook de hele nacht staan pompen, maar hij blijft tot aan de zeef vol. Programma lijkt niet te eindigen. Display lampjes en cijfers zijn uitgevallen. Lijkt wel of er iets aan niveauregeling mankeert? Maar waarom is display dan uit ondanks dat pomp pompt? Herkenbaar iets? Groot probleem. Heeft het zin het apparaat bij deze leeftijd (10 jaar) te laten repareren? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Van de een op de andere dag heb ik een probleem met de vaatwasser (2008). Er blijft water onderin staan, na de laatste wasbeurt. Afvoer tot en met sifon helemaal schoongemaakt, geen oplossing. Doe ik de machine aan, en hang de slang in een emmer dan pompt hij er schoon water uit, zolang de aanvoerkraan open staat. Zo kan hij uren doorgaan en zo heeft hij ook de hele nacht staan pompen, maar hij blijft tot aan de zeef vol. Programma lijkt niet te eindigen. Display lampjes en cijfers zijn uitgevallen. Lijkt wel of er iets aan niveauregeling mankeert? Maar waarom is display dan uit ondanks dat pomp pompt? Herkenbaar iets? Groot probleem. Heeft het zin het apparaat bij deze leeftijd (10 jaar) te laten repareren? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
25-11-2018 23:38
bennie
Geplaatst op:
25-11-2018 23:38
Dat is inderdaad een probleem.
Mag ik het volledige E-nummer van de deurrand?
Pompt hij het water wel weg via de put onderin de vaatwasser?
Of blijft dit onaangeroerd?
Als je de kraan dichtdraait pomp hij dus de put niet leeg, blijft de pomp wel doordraaien?
Heb je de bak onder de vaatwasser al gecontroleerd op lekkage?
Mag ik het volledige E-nummer van de deurrand?
Pompt hij het water wel weg via de put onderin de vaatwasser?
Of blijft dit onaangeroerd?
Als je de kraan dichtdraait pomp hij dus de put niet leeg, blijft de pomp wel doordraaien?
Heb je de bak onder de vaatwasser al gecontroleerd op lekkage?
Geplaatst door:
dicjo221
Geplaatst op:
26-11-2018 07:26
dicjo221
Geplaatst op:
26-11-2018 07:26
Hoi, dat is SL64M361 EU/86 FD8803
Als ik de grote zeef eruit haal zie ik het een beetje kolken.
Met de kraan dicht pompt hij niks meer weg. Dan zie je het water ook niet meer bewegen, dus lijkt hij niet meer te pompen. Lekkage heb ik niet gezien, moet dan de plint weg?
Als ik de grote zeef eruit haal zie ik het een beetje kolken.
Met de kraan dicht pompt hij niks meer weg. Dan zie je het water ook niet meer bewegen, dus lijkt hij niet meer te pompen. Lekkage heb ik niet gezien, moet dan de plint weg?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
26-11-2018 17:47
bennie
Geplaatst op:
26-11-2018 17:47
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)