Vaatwasser werkt niet meer na verhuizing |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Susanne
Geplaatst op:
25-10-2018 18:17
Susanne
Geplaatst op:
25-10-2018 18:17
Hallo,
Ik ben net verhuisd en heb mijn vaatwasser, een beko Dfn 1423, meegenomen. Ik heb hem aan gesloten. Een loodgieter heeft dit nog gecheckt en zegt dat het wel goed is aangesloten.
Het probleem is dat hij geen programma gaat draaien. Hij blijft staan op voorspoelen, maakt dan ook een geluid zoals ie altijd doet in het begin (verwarmen van het water??), maar start niet met het programma.
Er komt wel water uit de afvoerslang.
Ik heb hem al gereset, maar dit doet ook niets.
Weet iemand wat ik nog kan proberen?
Ik ben net verhuisd en heb mijn vaatwasser, een beko Dfn 1423, meegenomen. Ik heb hem aan gesloten. Een loodgieter heeft dit nog gecheckt en zegt dat het wel goed is aangesloten.
Het probleem is dat hij geen programma gaat draaien. Hij blijft staan op voorspoelen, maakt dan ook een geluid zoals ie altijd doet in het begin (verwarmen van het water??), maar start niet met het programma.
Er komt wel water uit de afvoerslang.
Ik heb hem al gereset, maar dit doet ook niets.
Weet iemand wat ik nog kan proberen?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
25-10-2018 19:49
bennie
Geplaatst op:
25-10-2018 19:49
Als je met een gieter water in de vaatwasser giet en hem dan weer sluit, pomp hij het dan gelijk af?
en blijft de pomp dan lopen?
Als dit zo is , is er waarschijnlijk water in de bak onder de vaatwasser terecht gekomen en denkt hij nu dat er lekkage is.
Dit kan je droog maken en dan moet hij het weer doen.
en blijft de pomp dan lopen?
Als dit zo is , is er waarschijnlijk water in de bak onder de vaatwasser terecht gekomen en denkt hij nu dat er lekkage is.
Dit kan je droog maken en dan moet hij het weer doen.
Geplaatst door:
Virginie
Geplaatst op:
09-11-2022 08:37
Virginie
Geplaatst op:
09-11-2022 08:37
Dag Suzanne, ik hb identiek hetzelfde probleem als jou met dezelfde vaatwasser van Beko😩hb alles geprobeerd al ook de de machine gekanteld en idd er kwam water uit maar nog steeds geen beweging😪????? Ben hopeloos....en nu? Is jouw probleem al opgelost?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
13-11-2022 22:10
bennie
Geplaatst op:
13-11-2022 22:10
Sleutel de kappen aan de zijkant ereens af, en plaats er maar een paar foto’s van
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)