Vaatwasser Bosch s9vt1B |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Richie
Geplaatst op:
10-10-2018 15:03
Richie
Geplaatst op:
10-10-2018 15:03
Hallo.
Ik heb er geen knars verstand van een kan er ook niks over vinden. Ik heb vandaag een 2de hands Bosch s9vt1B opgehaald. Nu wil ik ik aansluiten nadat ik um heb schoongemaakt. Als ik um aan en dicht doe heeft ie niks meer weer op 't display tot ik um open doe. Hij telt wel af maar voert niks uit. Ik hoor geen water komen en hij haalt er ook niks uit. Als ie vol is met water haalt ie er bij iedere sluiting een beetje water uit.
Iemand die hier iets mee weet?
Ik heb er geen knars verstand van een kan er ook niks over vinden. Ik heb vandaag een 2de hands Bosch s9vt1B opgehaald. Nu wil ik ik aansluiten nadat ik um heb schoongemaakt. Als ik um aan en dicht doe heeft ie niks meer weer op 't display tot ik um open doe. Hij telt wel af maar voert niks uit. Ik hoor geen water komen en hij haalt er ook niks uit. Als ie vol is met water haalt ie er bij iedere sluiting een beetje water uit.
Iemand die hier iets mee weet?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
11-10-2018 21:10
bennie
Geplaatst op:
11-10-2018 21:10
Misschien een overbodige vraag, maar staat de kraan wel open?
Het display gaat uit als je hem sluit, deze is namelijk toch niet af te lezen als hij ingebouwd is.
Het display gaat uit als je hem sluit, deze is namelijk toch niet af te lezen als hij ingebouwd is.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)