bosch SBV58M90EU/52 defect. |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
jeroen zonneveld
Geplaatst op:
24-09-2018 13:34
jeroen zonneveld
Geplaatst op:
24-09-2018 13:34
Hallo allemaal!
Al enige tijd ondervinden wij hinder van de vaatwasser, eerst stopte deze tijdens het programma en ging dan na enige tijd weer door. Dit gebeurde meerdere malen todat het programma op zijn eind was.
Op het moment dat het programma/vaatwasser uitviel was er ook geen indicatie op tijd display en reageerde de vaatwasser nergens meer op.
Helaas doet de vaatwasser nu helemaal niks meer. Reageert helemaal nergens meer op en gaat ook niet meer aan. Ik heb al even snel de bedienings module in de deur bekeken maar daar kan ik niks aan ontdekken.
Hebben jullie nog tips?
het gaat om een
bosch SBV58M90EU/52
fd9205
Al enige tijd ondervinden wij hinder van de vaatwasser, eerst stopte deze tijdens het programma en ging dan na enige tijd weer door. Dit gebeurde meerdere malen todat het programma op zijn eind was.
Op het moment dat het programma/vaatwasser uitviel was er ook geen indicatie op tijd display en reageerde de vaatwasser nergens meer op.
Helaas doet de vaatwasser nu helemaal niks meer. Reageert helemaal nergens meer op en gaat ook niet meer aan. Ik heb al even snel de bedienings module in de deur bekeken maar daar kan ik niks aan ontdekken.
Hebben jullie nog tips?
het gaat om een
bosch SBV58M90EU/52
fd9205
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)