Siemens vaatwasser programma's stuk? |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
StevenVI
Geplaatst op:
01-09-2018 20:39
StevenVI
Geplaatst op:
01-09-2018 20:39
Onze Siemens SN66N099EU/74 deed vandaag moeilijk. Bij het opstarten kon ik enkel het eco-programma kiezen, andere functietoetsen reageren niet (rood lampje licht wel op als ik erop druk, maar hij 'houdt het niet vast'). Dan maar opgezet met eco-programma, maar na een half uurtje kwamen er heel vreemde geluiden. Toen ik de vaatwasser opende, bleek hij nog geen water genomen te hebben. Onderaan het filter zat er wel wat water in, waarschijnlijk van de vorige keer.
We hebben de vaat eruit gehaald, filter nagekeken (maar die was schoon), en de machine gereset. Toen ik 'm weer opzette werd het water weggepompt, dus dat was al vooruitgang, maar ik kan nog steeds geen ander programma kiezen. Momenteel staat de machine te draaien met een vaatwasmachinereiniger, hij pakt in elk geval water, dus ik hoop dat het daarmee opgelost raakt.
Iemand tips? Is de computer ook stuk?
We hebben de vaat eruit gehaald, filter nagekeken (maar die was schoon), en de machine gereset. Toen ik 'm weer opzette werd het water weggepompt, dus dat was al vooruitgang, maar ik kan nog steeds geen ander programma kiezen. Momenteel staat de machine te draaien met een vaatwasmachinereiniger, hij pakt in elk geval water, dus ik hoop dat het daarmee opgelost raakt.
Iemand tips? Is de computer ook stuk?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
02-09-2018 23:11
bennie
Geplaatst op:
02-09-2018 23:11
wat doet hij na de schoonmaakbeurt?
Pompt hij af en neemt hij dan water?
Wat gebeurt er daarna?
Als hij in storing valt welke code geeft hij dan of hoeveel piepjes?
Pompt hij af en neemt hij dan water?
Wat gebeurt er daarna?
Als hij in storing valt welke code geeft hij dan of hoeveel piepjes?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)