ETNA TFI8006ZT |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Christian van Dreunen
Geplaatst op:
24-07-2018 17:47
Christian van Dreunen
Geplaatst op:
Hallo,
Mijn vaatwasser kreeg een foutmelding en ik zag dat aan de onderkant van de vaatwasser ineens veel water stond. Ik heb de vaatwasser uitgebouwd en de kappen gedemonteerd. De vaatwasser verliest aan de achterkant/onderkant water. Ik heb een foto bijgesloten waarop het lekkende item staat. Heeft iemand een idee of de afvoer normaal gesproken afgesloten zit dmv een dop? En zo niet waar dient het afvoerstukje voor?
Mocht het niet lukken met de foto. Dan hierbij de beschrijving. Er loopt aan de achterkant van de vaatwasser een plastic buis naar boven. Aan de onderkant van die buis zit een uitstulping waaruit het water dus wegloopt. Aan die uitstulping zie ik nog wel geel plastic hangen waarop ik vermoed dat dit normaal afgesloten hoort te zijn.
Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Mijn vaatwasser kreeg een foutmelding en ik zag dat aan de onderkant van de vaatwasser ineens veel water stond. Ik heb de vaatwasser uitgebouwd en de kappen gedemonteerd. De vaatwasser verliest aan de achterkant/onderkant water. Ik heb een foto bijgesloten waarop het lekkende item staat. Heeft iemand een idee of de afvoer normaal gesproken afgesloten zit dmv een dop? En zo niet waar dient het afvoerstukje voor?
Mocht het niet lukken met de foto. Dan hierbij de beschrijving. Er loopt aan de achterkant van de vaatwasser een plastic buis naar boven. Aan de onderkant van die buis zit een uitstulping waaruit het water dus wegloopt. Aan die uitstulping zie ik nog wel geel plastic hangen waarop ik vermoed dat dit normaal afgesloten hoort te zijn.
Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Christian van Dreunen
Geplaatst op:
Gewijzigd op:
24-07-2018 17:50
Christian van Dreunen
Geplaatst op:
Gewijzigd op:
24-07-2018 17:50
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
13-08-2018 23:02
bennie
Geplaatst op:
13-08-2018 23:02
Wat ik zo kan zien hoort hij afgesloten te zijn , anders moet deze op een ander sproeiarm oid zijn aangesloten.
standpijp
standpijp
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)