Bosch Vaatwasser SD6P1B - blijft hangen |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Koos
Geplaatst op:
11-07-2018 20:02
Koos
Geplaatst op:
11-07-2018 20:02
Onze vaatwasser (E Nr.; SBV50E10EU/17) heeft regelmatig een probleem.
Bij het aanzetten maakt hij een pompgeluid maar lijkt dan geen water te krijgen. Daarna maakt hij weer het pompgeluid en dan geeft hij het signaal van klaar en brandt het lampje van de kraan op het display. Alles binnen 2 minuten.
Maar soms doet hij het wel. Heb afvoer nagekeken, schoongemaakt, slangen bekeken alles. Na iedere handeling doet hij het dan weer 1 keer. Soms al bij het gewoon uitzetten en weer aanzetten. Dus niet consistent en ben bang als ik monteur bel hij dan niets kan vinden als hij werkt.
Bij het aanzetten maakt hij een pompgeluid maar lijkt dan geen water te krijgen. Daarna maakt hij weer het pompgeluid en dan geeft hij het signaal van klaar en brandt het lampje van de kraan op het display. Alles binnen 2 minuten.
Maar soms doet hij het wel. Heb afvoer nagekeken, schoongemaakt, slangen bekeken alles. Na iedere handeling doet hij het dan weer 1 keer. Soms al bij het gewoon uitzetten en weer aanzetten. Dus niet consistent en ben bang als ik monteur bel hij dan niets kan vinden als hij werkt.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
13-07-2018 00:13
bennie
Geplaatst op:
13-07-2018 00:13
Kijk eens in de bak onder de vaatwasser of het daar vochtig is, hij moet hier wel voor uitgebouwd worden
Geplaatst door:
anouke
Geplaatst op:
14-05-2020 17:08
anouke
Geplaatst op:
14-05-2020 17:08
Ik heb nu hetzelfde probleem, zelfde type vaatwasser. Het idiote van het geheel is, dat als ik de bovenste ladekorf eruit haal de machine wel op wil starten. Het geeft geen problemen als ik vervolgens de ladekorf er weer in hang. De machine vervolgt het traject...
Herkende iemand wat de oorzaak van deze zotheid kan zijn?
Herkende iemand wat de oorzaak van deze zotheid kan zijn?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
15-05-2020 21:30
bennie
Geplaatst op:
15-05-2020 21:30
@Anouke.
Mag ik toch het E-nummer van het typeplaatje op de deurrand?
Mag ik toch het E-nummer van het typeplaatje op de deurrand?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)