Bauknecht GSFS 6560 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Maurice
Geplaatst op:
10-06-2018 12:37
Maurice
Geplaatst op:
10-06-2018 12:37
Mijn machine begint het programma naar mijn idee gewoon. Overgebleven water weg pompen...nieuw water erin en dan stopt hij 1 minuut en pompt dan het water weer weg. Dan verschijnt er end in mijn scherm. Hij slaat dus het belangrijkste gedeelte over...n.l wassen! Heb de filters schoon gemaakt. Vorige week het zelfde. Toen heb ik de stekker eruit gehaald en weer erin en had gelezen dat ik de startknop 3 sec ingedrukt moest houden...er gebeurde toen niets...heb hem 5 sec ingedrukt en er verscheen een 4 en toen ik hem nog een keer indrukte een 6...machine uitgezet en weer aan en hij heeft het de hele week gedaan. Tot vandaag...het zelfde gedaan als hier boven maar er komt geen 4 of 6 en hij reissetdus niet. Wat moet ik doen???
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
10-06-2018 12:46
bennie
Geplaatst op:
10-06-2018 12:46
Het kan zijn dat de circulatie pomp of de aanloopcondensator defect is.
Mag ik de nummers van het typeplaatje op de deurrand.
Ik zal vanavond even kijken of ik wat over die 4 en 6 kan vinden.
Mag ik de nummers van het typeplaatje op de deurrand.
Ik zal vanavond even kijken of ik wat over die 4 en 6 kan vinden.
Geplaatst door:
herman witgoed
Geplaatst op:
12-06-2018 20:07
herman witgoed
Geplaatst op:
12-06-2018 20:07
hallo
f4 is bij bauknecht/whirlpool vaatwassers een verwarmingsfout en de f 6 is een waterinname fout.. als de circulatiemotor niet aanslaat kunnen deze beide code,s naar voren komen..als er een orginele whirlpool cpo45 motor (magneetpomp, zie google) onder zit dan is deze waarschijnlijk niet helemaal goed meer(versleten en uit balans zeg maar)..dit is soms wel te testen door tijdens die minuut stilstand de deur even open en dicht te doen .soms springt de motor dan wel weer aan door het water druk verschil.
vr gr herman witgoed
f4 is bij bauknecht/whirlpool vaatwassers een verwarmingsfout en de f 6 is een waterinname fout.. als de circulatiemotor niet aanslaat kunnen deze beide code,s naar voren komen..als er een orginele whirlpool cpo45 motor (magneetpomp, zie google) onder zit dan is deze waarschijnlijk niet helemaal goed meer(versleten en uit balans zeg maar)..dit is soms wel te testen door tijdens die minuut stilstand de deur even open en dicht te doen .soms springt de motor dan wel weer aan door het water druk verschil.
vr gr herman witgoed
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)