Siemens vaatwasser stopt na 1 minuut |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
M. de Waal
Geplaatst op:
07-06-2018 23:23
M. de Waal
Geplaatst op:
07-06-2018 23:23
Mijn Siemens inbouwvaatwasser (type SN64E001EU) geeft problemen. Deze is nu 7 jaar oud en wordt intensief (minimaal 1 a 2 keer per dag) gebruikt.
Ik loop tegen de volgende problemen aan.
Op het display knipperde het rode kraantje en kreeg ik de vaatwasser niet werkend. Ik heb de afvoer schoongemaakt. Hier zat nog wat water in dat ik heb verwijderd dmv een spons. Hierna deed ie het weer.
Maar, ruim binnen de normale tijd gaf de vaatwasser aan dat ie klaar was. Er lag toen nog wel erg veel water onderin de vaatwasser...
Ik wilde daarna de vaatwasser een reinigingsbeurt geven (zo'n fles omgekeerd in het bestekrek plaatsen), maar als ik 'm aanzet bromt ie even en gaat dan gelijk piepen en geeft aan dat ie klaar is. Kortom, hij pakt geen enkel programma meer op...
Enig idee wat dit zou kunnen zijn? Is het zinvol hier een monteur naar te laten kijken, of is het gewoon einde verhaal...??
Ik loop tegen de volgende problemen aan.
Op het display knipperde het rode kraantje en kreeg ik de vaatwasser niet werkend. Ik heb de afvoer schoongemaakt. Hier zat nog wat water in dat ik heb verwijderd dmv een spons. Hierna deed ie het weer.
Maar, ruim binnen de normale tijd gaf de vaatwasser aan dat ie klaar was. Er lag toen nog wel erg veel water onderin de vaatwasser...
Ik wilde daarna de vaatwasser een reinigingsbeurt geven (zo'n fles omgekeerd in het bestekrek plaatsen), maar als ik 'm aanzet bromt ie even en gaat dan gelijk piepen en geeft aan dat ie klaar is. Kortom, hij pakt geen enkel programma meer op...
Enig idee wat dit zou kunnen zijn? Is het zinvol hier een monteur naar te laten kijken, of is het gewoon einde verhaal...??
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
08-06-2018 22:25
bennie
Geplaatst op:
08-06-2018 22:25
Zit er nog een ritme in die piepjes?
Bijv. 4x piepen pause 4x piepen?
Bijv. 4x piepen pause 4x piepen?
Forum