vaatwasser van bosch neemt geen water |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
ellis
Geplaatst op:
11-05-2015 20:10
ellis
Geplaatst op:
11-05-2015 20:10
onze bosch vaatwasser neemt geen water. ik heb alle reacties gelezen, filter is schoon, we hebben al op de li kant geslagen van binnenuit. er blijft geen water staan, resetten helpt niet, niet vervuild. zijn er nog andere mogelijkheden?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
12-05-2015 17:20
Gewijzigd op:
12-05-2015 17:21
HarryO
Geplaatst op:
12-05-2015 17:20
Gewijzigd op:
12-05-2015 17:21
Graag alle informatie uit de deurrand vermelden.
Krijg je een melding in de vorm van knipperende of brandende lampjes of staat er iets op het display?
Krijg je een melding in de vorm van knipperende of brandende lampjes of staat er iets op het display?
Geplaatst door:
Tijs
Geplaatst op:
17-07-2015 18:46
Tijs
Geplaatst op:
17-07-2015 18:46
Hoihoi, mijn Bosch vaatwasmachine lijkt hetzelfde probleem te hebben: maakt een hoop geluid, maar er komt niet voldoende water in de machine.
Ik heb 3x een behoorlijke hoeveelheid water met soda onderin laten staan om vetresten op te lossen, maar dat heeft niet geholpen. Met een paar klappen op de linkerzijkant getracht het pompje goed los te maken (doet het wel zo te horen). Ik zou de waterstop willen vervangen, maar deze is geïntegreerd met de wateraanvoer en een zwarte slang, dus dat gaat niet 1-2-3.
Wanneer ik tijdens het programma warm water in de machine werp, komt alles er heel netjes uit. Ik vermoed dus dat er in de watertoevoer iets niet goed gaat, of zie ik iets over het hoofd?
E-nr SHV67T33EU/13
Type SD11XT1B
Ik heb 3x een behoorlijke hoeveelheid water met soda onderin laten staan om vetresten op te lossen, maar dat heeft niet geholpen. Met een paar klappen op de linkerzijkant getracht het pompje goed los te maken (doet het wel zo te horen). Ik zou de waterstop willen vervangen, maar deze is geïntegreerd met de wateraanvoer en een zwarte slang, dus dat gaat niet 1-2-3.
Wanneer ik tijdens het programma warm water in de machine werp, komt alles er heel netjes uit. Ik vermoed dus dat er in de watertoevoer iets niet goed gaat, of zie ik iets over het hoofd?
E-nr SHV67T33EU/13
Type SD11XT1B
Geplaatst door:
Elbert
Geplaatst op:
12-08-2015 09:23
Elbert
Geplaatst op:
12-08-2015 09:23
Onze Bosch vaatwasser neemt geen water. Vanuit de waterleiding bouwt hij schijnbaar wel druk op, alleen blijft hij pompen. Het klinkt als een pomp die geen weerstand ondervindt. Het e-nummer is SGV3323EU/13. Het filtertje voor het elektrische deel op de watertoevoerslang is schoon. Hij is 15 jaar oud.Enig idee?
Geplaatst door:
Rob Hoekstra
Geplaatst op:
24-08-2015 10:57
Rob Hoekstra
Geplaatst op:
24-08-2015 10:57
Bosch vaatwasser. Pompt wel water. Wanneer moet starten met de sproeiers hoor je alleen maar schakelen en bromgeluid. Start niet met sproeien.
Wat kan het probleem zijn ?
Wat kan het probleem zijn ?
Geplaatst door:
Lisbeth Mertens
Geplaatst op:
03-09-2015 10:31
Lisbeth Mertens
Geplaatst op:
03-09-2015 10:31
Ik heb een Bosch type SL1501B E nr SGS53E62EU/21.
Het toestel geeft sinds gisteren aan dat er geen watertoevoer zou zijn.
De druk op de kraan is nog meer dan voldoende labyrinth loopt ook vol maar precies niet vol genoeg. Er komt wel water in de machine maar het programma stopt na 2 min.
Eerst pompt hij water wat eventueel nog in de bak zou zitten af en dan loopt er water in het labyrint normaal maakt hij dan daarna een hard geluid zodat er water in de machine wordt gepompt maar dit doet hij dus niet meer / weter wordt nog wel afgepompt.
Het toestel geeft sinds gisteren aan dat er geen watertoevoer zou zijn.
De druk op de kraan is nog meer dan voldoende labyrinth loopt ook vol maar precies niet vol genoeg. Er komt wel water in de machine maar het programma stopt na 2 min.
Eerst pompt hij water wat eventueel nog in de bak zou zitten af en dan loopt er water in het labyrint normaal maakt hij dan daarna een hard geluid zodat er water in de machine wordt gepompt maar dit doet hij dus niet meer / weter wordt nog wel afgepompt.
Geplaatst door:
chris
Geplaatst op:
23-10-2015 14:01
chris
Geplaatst op:
23-10-2015 14:01
ik heb een vaatwasser smv50E0EU/17 type sd6p1b
als ik de machine aanzet hoor ik wel een brommend geluid wat van de pomp afkomt en na een tijdje geef deze aan dat het programma afgelopen is
ik heb waterdruk gecontroleerd o.k heb zeefje gecontroleerd o.k wie weet raad
als ik de machine aanzet hoor ik wel een brommend geluid wat van de pomp afkomt en na een tijdje geef deze aan dat het programma afgelopen is
ik heb waterdruk gecontroleerd o.k heb zeefje gecontroleerd o.k wie weet raad
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
08-11-2015 14:21
HarryO
Geplaatst op:
08-11-2015 14:21
Komt er wel water in of in het geheel niet?
Geplaatst door:
Jacqueline
Geplaatst op:
04-03-2016 04:30
Jacqueline
Geplaatst op:
04-03-2016 04:30
L.S. Hier wederom hetzelfde water toevoer probleem (is al de 2e keer) met type SMV50E10EU/04 FD 8908 - ook al 6 jaar oud, maar toch. Voorheen zelf opgelost door de aquastop filter te reinigen en de stekker er 60 sec. uit te laten, maar dat werkt nu niet meer helaas. Het programma start normaal zonder rare geluiden, pompt ook af als je handmatig water toevoegd, maar pakt zelf geen water. Wie heeft een tip voordat ik een monteur moet laten komen.
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
04-03-2016 05:23
HarryO
Geplaatst op:
04-03-2016 05:23
Verwijder de linker zijkant (van voren gezien)
Is het labyrint schoon?
Zit de water sensor onder aan het labyrint goed?
Zie je het schoepje draaien, zit het printje goed in zijn clipjes en zie je het schakelaarje bewegen?
Is het labyrint schoon?
Zit de water sensor onder aan het labyrint goed?
Zie je het schoepje draaien, zit het printje goed in zijn clipjes en zie je het schakelaarje bewegen?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)