Kunststof bodems |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Monika
Geplaatst op:
13-11-2010 23:34
Monika
Geplaatst op:
13-11-2010 23:34
Hoi,
Ik vraag me af wat nu waar is over kunststof bodems van de vaatwassers. Je hoort/leest allemaal verschillende berichten
En hoe houd je dan een kunsstof bodem het beste goed?
Ik vraag me af wat nu waar is over kunststof bodems van de vaatwassers. Je hoort/leest allemaal verschillende berichten
En hoe houd je dan een kunsstof bodem het beste goed?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Geplaatst op:
15-11-2010 19:47
Geplaatst op:
15-11-2010 19:47
Er is niets mis met een kunststof kuip. Het is alleen een stuk goedkoper dan een rvs-kuip en is minder onderhouds gevoelig. Dus makkelijker.
Met een rvs-kuip moet je oppassen met zout en glansspoelmiddel. Pak een zoutkorrel en een drupje glansspoelmiddel en je brandt in 6 uur een gat in je rvs-kuip.
Dus altijd even spoelen na het bijvullen, want je morst altijd.
Met een rvs-kuip moet je oppassen met zout en glansspoelmiddel. Pak een zoutkorrel en een drupje glansspoelmiddel en je brandt in 6 uur een gat in je rvs-kuip.
Dus altijd even spoelen na het bijvullen, want je morst altijd.
Geplaatst door:
Ollie
Geplaatst op:
05-04-2016 10:39
Ollie
Geplaatst op:
05-04-2016 10:39
Nou...als service monteur kom ik nogal eens tegen dat de onderkant van de kuip na verloop van tijd doorzakt ter hoogte van de rubberen afdichtdorpel. dan loopt er water naar het laagste punt maar dus niet meer terug. Gevolg;
na enige tijd draaien ligt er zo maar een plas water op de vloer of op de bodem van de machine en gaat deze in de beveiligingsmodus (alleen maar afpompen,verder niets.
na enige tijd draaien ligt er zo maar een plas water op de vloer of op de bodem van de machine en gaat deze in de beveiligingsmodus (alleen maar afpompen,verder niets.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)