AEG F34500VI0 vaatwasser piept 1X |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Alessandro
Geplaatst op:
19-03-2018 19:09
Alessandro
Geplaatst op:
19-03-2018 19:09
Goedenavond,
Mijn AEG vaatwasser piept elke 10 seconden 1x na ong. 10 min. Gedraaid te hebben. Hij pompt wel gewoon netjes af. Toevallig sprak ik vanmiddag (via mijn werk) een monteur van Electrolux die zei dat 1x piepen elke keer, betekend dat hij geen of niet goed water krijgt.
Wellicht dat de toevoerkraan verkalkt was. Ik deze er afgedraaid maar zag niks vreemds. Toch voor de zekerheid een nieuwe kraan er opgezet maar nog steeds na 10 min gedraaid te hebben kapt die er mee en gaat die weer piepen.
Wie weet wat het kan zijn en wat ik er aan kan doen?
Alvast bedankt,
Groetjes Alessandro
Mijn AEG vaatwasser piept elke 10 seconden 1x na ong. 10 min. Gedraaid te hebben. Hij pompt wel gewoon netjes af. Toevallig sprak ik vanmiddag (via mijn werk) een monteur van Electrolux die zei dat 1x piepen elke keer, betekend dat hij geen of niet goed water krijgt.
Wellicht dat de toevoerkraan verkalkt was. Ik deze er afgedraaid maar zag niks vreemds. Toch voor de zekerheid een nieuwe kraan er opgezet maar nog steeds na 10 min gedraaid te hebben kapt die er mee en gaat die weer piepen.
Wie weet wat het kan zijn en wat ik er aan kan doen?
Alvast bedankt,
Groetjes Alessandro
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
19-03-2018 22:12
bennie
Geplaatst op:
19-03-2018 22:12
Zeefje verstopt in de toevoerslang, flowmeter kapot, waterslot kapot of geen spanning daarop.
Het zit in ieder geval tussen de kraan en daar waar het in de vaatwasser komt, of de registratie ervan.
Mag ik de pnc code van het typeplaatje?
Het zit in ieder geval tussen de kraan en daar waar het in de vaatwasser komt, of de registratie ervan.
Mag ik de pnc code van het typeplaatje?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)