Whirlpool adg 9340/3 kortsluiting |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Kapau
Geplaatst op:
02-02-2018 22:19
Kapau
Geplaatst op:
02-02-2018 22:19
Heb een Whirlpool adg 9340/3 die sinds gisteren na ~20 minuten in zijn programma kortsluiting veroorzaakt waardoor de stop van de betreffende groep eruit slaat.
Als ik vervolgens weer de groep aanzwengel en de vaatwasser verder laat gaan met zijn programma is het binnen een minuut of 2 weer feest.
Bij het openen van de vaatwasser is deze goed heet van binnen en staat de onderkant vol water. Ik heb geen idee of dat water vanzelf weg hoort te vloeien of dat de machine hiervoor normaliter hoort te pompen.
De vaatwasser is zeer kunstig ingebouwd door de vorige bewoner en is niet gemakkelijk even uit elkaar te halen.
Mijn vraag, wat zou dit bijvoorbeeld kunnen zijn en wat zou het kosten om dit te laten repareren / vervangen?
Als ik vervolgens weer de groep aanzwengel en de vaatwasser verder laat gaan met zijn programma is het binnen een minuut of 2 weer feest.
Bij het openen van de vaatwasser is deze goed heet van binnen en staat de onderkant vol water. Ik heb geen idee of dat water vanzelf weg hoort te vloeien of dat de machine hiervoor normaliter hoort te pompen.
De vaatwasser is zeer kunstig ingebouwd door de vorige bewoner en is niet gemakkelijk even uit elkaar te halen.
Mijn vraag, wat zou dit bijvoorbeeld kunnen zijn en wat zou het kosten om dit te laten repareren / vervangen?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
03-02-2018 13:35
bennie
Geplaatst op:
03-02-2018 13:35
Het water hoort niet vanzelf weg te stromen, daarvoor zit er een afvoerpomp in.
Kan je wel onderaan de voorkant het plintje eraf halen om onder de vaatwasser te kijken.
Wellicht een kleine lekkage precies boven electrische contacten.
Mag ik de gegevens van het typeplaatje?
Kan je wel onderaan de voorkant het plintje eraf halen om onder de vaatwasser te kijken.
Wellicht een kleine lekkage precies boven electrische contacten.
Mag ik de gegevens van het typeplaatje?
Geplaatst door:
Kapau
Geplaatst op:
03-02-2018 13:38
Gewijzigd op:
Kapau
Geplaatst op:
Gewijzigd op:
Beste bennie,
Heb even nagevraagd, gemiddelde levensduur van een whirlpool schijnt 7 jaar te zijn, ben bang dat als ik straks iets vervang ik over een half jaar weer kan vervangen. Heb besloten een vervangend model te laten installeren, alsnog bedankt voor je reactie.
Heb even nagevraagd, gemiddelde levensduur van een whirlpool schijnt 7 jaar te zijn, ben bang dat als ik straks iets vervang ik over een half jaar weer kan vervangen. Heb besloten een vervangend model te laten installeren, alsnog bedankt voor je reactie.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
03-02-2018 14:08
bennie
Geplaatst op:
03-02-2018 14:08
Dat ligt er natuurlijk aan hoe handig je zelf bent. Als je alles moet laten doen dan word het duur.
Voor het zelfde geld moet je alleen een slang vervangen of een klem aandraaien.
Het is een keuze wat je zelf moet maken.
Maar bij mij gaat het witgoed langer dan gemiddeld mee.
Voor het zelfde geld moet je alleen een slang vervangen of een klem aandraaien.
Het is een keuze wat je zelf moet maken.
Maar bij mij gaat het witgoed langer dan gemiddeld mee.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)