Nieuwe vaatwasser deurpaneel. |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Dennis
Geplaatst op:
09-01-2018 17:40
Dennis
Geplaatst op:
09-01-2018 17:40
Ik wil een nieuwe vaatwasser kopen voor in mijn huidige keuken, ik wil alleen zeker weten dat het paneel erop past,
Ik heb nu namelijk een vaatwasser die niet helemaal tot het aanrechtblad komt zie foto's.
Het meubelpaneel zit niet helemaal tot bovenin dit is niet erg.
Ik heb opgemeten vanaf de grond tot de bovenkant van de vaatwasser is ongeveer 83 cm.
Als ik sorteer op de rest van de maten komen, 55 diep, 60 breed, 83 hoog komen er een aantal vaatwassers naar voren maar als ik kijk naar de tekening past het niet
Max 72.5, het duurpaneel is 80.5
Op de site staat:
Hoogte meubeldeur
Is de meubeldeur die je op je inbouw vaatwasser wil plaatsen langer dan de maximale hoogte, dan kan hij niet goed meer open en dicht; is hij korter dan de minimale hoogte, dan sluit hij niet mooi aan.
Voorbeeld:
https://www.vaatwasserstore.nl/product/773676/bosch-smv25ax01n.html?imageId=777317#product_specifications
Gaat dit nu lukken zonder problemen kan ik elke vaatwasser bestellen met deze afmetingen of krijg ik dan problemen met het paneel.
Alvast bedankt !
Gr,
Dennis
Ik heb nu namelijk een vaatwasser die niet helemaal tot het aanrechtblad komt zie foto's.
Het meubelpaneel zit niet helemaal tot bovenin dit is niet erg.
Ik heb opgemeten vanaf de grond tot de bovenkant van de vaatwasser is ongeveer 83 cm.
Als ik sorteer op de rest van de maten komen, 55 diep, 60 breed, 83 hoog komen er een aantal vaatwassers naar voren maar als ik kijk naar de tekening past het niet
Max 72.5, het duurpaneel is 80.5
Op de site staat:
Hoogte meubeldeur
Is de meubeldeur die je op je inbouw vaatwasser wil plaatsen langer dan de maximale hoogte, dan kan hij niet goed meer open en dicht; is hij korter dan de minimale hoogte, dan sluit hij niet mooi aan.
Voorbeeld:
https://www.vaatwasserstore.nl/product/773676/bosch-smv25ax01n.html?imageId=777317#product_specifications
Gaat dit nu lukken zonder problemen kan ik elke vaatwasser bestellen met deze afmetingen of krijg ik dan problemen met het paneel.
Alvast bedankt !
Gr,
Dennis
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
09-01-2018 20:45
bennie
Geplaatst op:
09-01-2018 20:45
Dag Dennis
Zit jouw probleem alleen in de hoogte?
jij hebt nu ook een front dat langer is dan de maximale lengte, je moet de hoogte van het plankje waarmee je de ruimte hebt opgevuld er nog aftrekken.
Zit jouw probleem alleen in de hoogte?
jij hebt nu ook een front dat langer is dan de maximale lengte, je moet de hoogte van het plankje waarmee je de ruimte hebt opgevuld er nog aftrekken.
Geplaatst door:
Dennis
Geplaatst op:
10-01-2018 10:25
Dennis
Geplaatst op:
10-01-2018 10:25
Hoi Bennie,
Bedankt voor je antwoord, de diepte is oke 55, en de breedte is 60 dat moet passen.
De totale hoogte van de grond en vaatwasser is 83, de ruimte van het bovengedeelte plankje is 10.5.het paneel is ongeveer 80.5.
Dus als ik een vaatwasser zoek met hoogte deurpaneel 80.5 - 10.5 = +/- 70 moet ik goed zitten ?
Bedankt!
Bedankt voor je antwoord, de diepte is oke 55, en de breedte is 60 dat moet passen.
De totale hoogte van de grond en vaatwasser is 83, de ruimte van het bovengedeelte plankje is 10.5.het paneel is ongeveer 80.5.
Dus als ik een vaatwasser zoek met hoogte deurpaneel 80.5 - 10.5 = +/- 70 moet ik goed zitten ?
Bedankt!
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
11-01-2018 21:19
bennie
Geplaatst op:
11-01-2018 21:19
Dan moet het lukken, anders kan je altijd het plankje boven de vaatwasser inkorten.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)