Miele G785 /G685 foutcode "---" |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
01-01-2018 13:25
Gewijzigd op:
01-01-2018 13:26
bennie
Geplaatst op:
01-01-2018 13:25
Gewijzigd op:
01-01-2018 13:26
Dag Kris,
jij ook gelukkig nieuw jaar
dit is de info die ik heb,
FOUTCODE --- Fout opgetreden in het toestel. = verwarming start niet, meet element, meet 2 voelers op verw element, dan naar relais tegen ondervoorzijde diverse bruin-blauwe draden maar twee witte, stekker los meten geen waarde is defect. na reparatie het test programma opstarten. Er zit ook een reset code op. Hoe de machine te resetten; in elk geval stroom erop schakelaar menukeuze op reset en dan knop 1 en 3 tegelijk vasthouden en dan aan-uit schakelaar aanzetten, vervolgens knopjes 1 en 3 loslaten (geeft al meldingen o.a. p1) dan knippert evt het lampje van het zout ; als een andere ook knippert dan is dat geen punt 2 x knopje 3 indrukken uit aan en vervolgens programma.
ik kan echter geen gebruiksaanwijzing van je machine vinden, dus ik weet niet hoe je bedieningspaneel eruit ziet. ik hoop dat het dan een kwestie van resetten is.
jij ook gelukkig nieuw jaar
dit is de info die ik heb,
FOUTCODE --- Fout opgetreden in het toestel. = verwarming start niet, meet element, meet 2 voelers op verw element, dan naar relais tegen ondervoorzijde diverse bruin-blauwe draden maar twee witte, stekker los meten geen waarde is defect. na reparatie het test programma opstarten. Er zit ook een reset code op. Hoe de machine te resetten; in elk geval stroom erop schakelaar menukeuze op reset en dan knop 1 en 3 tegelijk vasthouden en dan aan-uit schakelaar aanzetten, vervolgens knopjes 1 en 3 loslaten (geeft al meldingen o.a. p1) dan knippert evt het lampje van het zout ; als een andere ook knippert dan is dat geen punt 2 x knopje 3 indrukken uit aan en vervolgens programma.
ik kan echter geen gebruiksaanwijzing van je machine vinden, dus ik weet niet hoe je bedieningspaneel eruit ziet. ik hoop dat het dan een kwestie van resetten is.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Kris
Geplaatst op:
01-01-2018 15:15
Kris
Geplaatst op:
01-01-2018 15:15
Hé Bennie, yes yes yes
probleem opgelost via deze reset dat jij door hebt gegeven. De andere resets daarvoor dat ik ooit gekregen heb konden dit niet oplossen.
Vrouwtje zeeer tevreden. en we hebben vandaag vermoedlijk nog veeel af te wassen met het vele bezoek dat we verwachten.
We drinken enen op uw vakkundigheid.
Santé !!!
Had ik dit direct gedaan dan moest ze niet uit elkaar.
En bedankt.
probleem opgelost via deze reset dat jij door hebt gegeven. De andere resets daarvoor dat ik ooit gekregen heb konden dit niet oplossen.
Vrouwtje zeeer tevreden. en we hebben vandaag vermoedlijk nog veeel af te wassen met het vele bezoek dat we verwachten.
We drinken enen op uw vakkundigheid.
Santé !!!
Had ik dit direct gedaan dan moest ze niet uit elkaar.
En bedankt.
Geplaatst door:
Kris
Geplaatst op:
01-01-2018 15:17
Kris
Geplaatst op:
01-01-2018 15:17
Bennie, heb je een lijst met de (fout)codes voor deze machine ? Je weet maar nooit.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
01-01-2018 16:44
bennie
Geplaatst op:
01-01-2018 16:44
Dag Kris,
Dat is een goed begin van 2018.(vooral een tevreden vrouwtje)
als we alles van tevoren wisten....
Als er weer wat is, dan mag je je gewoon weer melden op het forum.
Dat is een goed begin van 2018.(vooral een tevreden vrouwtje)
als we alles van tevoren wisten....
Als er weer wat is, dan mag je je gewoon weer melden op het forum.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)