Aardlek |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Ashley
Geplaatst op:
26-12-2017 22:36
Ashley
Geplaatst op:
26-12-2017 22:36
Ik heb een bosch exclusiv SGS8402EU/07 van mensen gekregen. Nu wil ik d stekker erin doen en de aardlekschakelaar klapt eruit. Ik had daarvoor het filter schoongemaakt en gewoon van binnen een doekje erdoorheen gehaald. Toen heb ik hem op het water aangesloten en afvoer gedaan en steek de stekker in een geaard stopcontact en de aardlek schakelaar klap eruit. Help.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
26-12-2017 23:57
bennie
Geplaatst op:
26-12-2017 23:57
Heb je al een ander apparaat in dat stopcontact aangesloten, om uit te sluiten of het aan het stopcontact of aan de vaatwasser ligt?
Het kan ook zijn dat er tijdens het vervoeren electrische aansluitingen onderin vochtig zijn geworden.
Laat het een paar dagen drogen en probeer het dan eens weer.
Als het probleem dan nog speelt moeten we verder zoeken.
Het kan ook zijn dat er tijdens het vervoeren electrische aansluitingen onderin vochtig zijn geworden.
Laat het een paar dagen drogen en probeer het dan eens weer.
Als het probleem dan nog speelt moeten we verder zoeken.
Geplaatst door:
Ashley
Geplaatst op:
27-12-2017 00:08
Ashley
Geplaatst op:
27-12-2017 00:08
Allereerst bedankt voor je antwoordt super.
Waar nu de vaatwasser staat heeft altijd zonder problemen een wasmachine gestaan. Maar die is naar boven gegaan anders had ik geen plekje voor mijn vaatwasser.
En ik had hem al een week in huis zonder dat hij aangesloten ofzo was, dat is vandaag gebeurd. Misschien omdat ze hem op zijn plek hebben gezet? Hij was toch een beetje schuin gehouden vanmiddag. Ik wacht even een paar dagen en dan probeer ik het weer.
Waar nu de vaatwasser staat heeft altijd zonder problemen een wasmachine gestaan. Maar die is naar boven gegaan anders had ik geen plekje voor mijn vaatwasser.
En ik had hem al een week in huis zonder dat hij aangesloten ofzo was, dat is vandaag gebeurd. Misschien omdat ze hem op zijn plek hebben gezet? Hij was toch een beetje schuin gehouden vanmiddag. Ik wacht even een paar dagen en dan probeer ik het weer.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
27-12-2017 10:40
bennie
Geplaatst op:
27-12-2017 10:40
We wachten even af, ik ben benieuwd
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)