Slechte service,Bosch creëert boze klan |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Lo
Geplaatst op:
01-12-2017 18:38
Lo
Geplaatst op:
01-12-2017 18:38
Sinds 4 september 2017 (nu 1 december 2017) geeft Bosch vaatwasser storingsmelding. Apparaat is nog geen 1,5 jaar oud en valt binnen de garantie. Tot heden is er 4 keer een monteur langs geweest om de storing te verhelpen, steeds zonder resultaat. Niet dat het apparaat na bezoek monteur weer twee of drie weken functioneerde maar omdat 'we niet eerder ingepland konden worden', zodoende zat er elke keer drie-vier weken tijd tussen weer een bezoek van de Bosch-monteur met als resultaat een vaatwasser met nog steeds dezelfde sturingscode als 3 maanden geleden. Daar komt bij dat de wijze waarop Bosch de klachten afhandelt (denk aan wachttijden aan de telefoon, het feit dat ze het initiatief bij de klant leggen i.p.v. zelf klantgericht te willen werken en het gegeven dat je dus 4x een halve dag vrij moet nemen om de monteur binnen te laten) beneden alle peil is. Zonde dat Bosch zich niet realiseert dat bestaande klanten hun beste ambassadeurs zouden kunnen zijn. In dit geval - en na alle contacten die ik met Bosch heb gehad - kan ik alleen maar concluderen dat de klachtafhandeling en service van Bosch slecht is, niet van deze tijd en al helemaal niet klantgericht. Uw systeem creëert gefrustreerde klanten en die zijn slecht voor het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
02-12-2017 23:49
Gewijzigd op:
02-12-2017 23:50
HarryO
Geplaatst op:
02-12-2017 23:49
Gewijzigd op:
02-12-2017 23:50
Even iets nuanceren: je hoort zelf geen contact op te nemen met Bosch/Siemens. Je moet contact op nemen met je leverancier en die mogen het uitzoeken. Zij zijn je aanspreekpunt.
Dat zij zelf geen techische dienst hebben is hun probleem.
Je moet dus je leverancier onder druk zetten om sneller iets te regelen, desnoods een vervangende machine.
Vraag: wat is het volledige type nummer uit de deurrand, wat is de klacht en wat heeft Bosch/Siemens dan al gedaan?
En heeft hij dan even weer gewerkt of helemal niet?
Dat zij zelf geen techische dienst hebben is hun probleem.
Je moet dus je leverancier onder druk zetten om sneller iets te regelen, desnoods een vervangende machine.
Vraag: wat is het volledige type nummer uit de deurrand, wat is de klacht en wat heeft Bosch/Siemens dan al gedaan?
En heeft hij dan even weer gewerkt of helemal niet?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)
Koenic storingen (3)
Miele storingen (29)
Neff storingen (7)
Sharp storingen (2)
Siemens storingen (16)
Smeg storingen (6)
Whirlpool storingen (10)