Bosch Silence Plus SMV41D1 start niet |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
LowieOM
Geplaatst op:
14-11-2017 09:52
LowieOM
Geplaatst op:
14-11-2017 09:52
Beste,
Sinds een half jaar hebben wij een Bosch Silence Plus afwasmachine: SMV41D10EU/46. Nu hebben we problemen met het opstarten ervan, sinds kort brand er een rood lampje (van de 5 in totaal rechts, het eerste linksboven).
Deze foutmelding vind ik niet terug in de handleiding Wat is de oplossing hiervoor ?
Met vriendelijke groeten, Lowie
Sinds een half jaar hebben wij een Bosch Silence Plus afwasmachine: SMV41D10EU/46. Nu hebben we problemen met het opstarten ervan, sinds kort brand er een rood lampje (van de 5 in totaal rechts, het eerste linksboven).
Deze foutmelding vind ik niet terug in de handleiding Wat is de oplossing hiervoor ?
Met vriendelijke groeten, Lowie
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
LowieOM
Geplaatst op:
14-11-2017 09:55
Gewijzigd op:
14-11-2017 09:56
LowieOM
Geplaatst op:
14-11-2017 09:55
Gewijzigd op:
14-11-2017 09:56
Nog ter info:
Ik heb al enkele keren gereset en de filter van de vaatwasser volledig schoongemaakt dat er zeker geen eten of glas of dergelijk blokkeerden.
Het lukte soms om na een honderdtal keren te resetten dat hij opeens wel kon starten met deze error, maar nu lukt het echt niet meer...
Met vriendelijk groeten,
Lowie
Ik heb al enkele keren gereset en de filter van de vaatwasser volledig schoongemaakt dat er zeker geen eten of glas of dergelijk blokkeerden.
Het lukte soms om na een honderdtal keren te resetten dat hij opeens wel kon starten met deze error, maar nu lukt het echt niet meer...
Met vriendelijk groeten,
Lowie
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
14-11-2017 22:16
HarryO
Geplaatst op:
14-11-2017 22:16
Bedoel je het lampje met het borstel tekentje?
Die hoort te branden, betekend dat hij bezig is met het was programma. (lampje 7 in de gebruiksaanwijzing)
Geen ander lampje wat gaat branden?
PS: je leverancier even bellen, zit in de garantie.
Die hoort te branden, betekend dat hij bezig is met het was programma. (lampje 7 in de gebruiksaanwijzing)
Geen ander lampje wat gaat branden?
PS: je leverancier even bellen, zit in de garantie.
Geplaatst door:
LowieOM
Geplaatst op:
15-11-2017 10:49
Gewijzigd op:
15-11-2017 10:55
LowieOM
Geplaatst op:
15-11-2017 10:49
Gewijzigd op:
15-11-2017 10:55
Yes klopt.
Dat lampje flikkert als ik de power van de vaatwas indruk (nog niet een programma start voor de duidelijkheid).
Doordat dit flikkert kan ik niets doen, ook geen programma selecteren of starten.
Dan moet ik 3 sec resetten en flikkert het niet meer, waardoor ik dan een programma kan selecteren. Enkel wanneer ik het programma dan wil starten gebeurd er niets... Gaat het rood lichtje onderaan de vaatwas dat schijnt op de vloer niet branden en als ik dan de power af en aanzet flikkert het lampje van dat borsteltje weer...
Groeten,
Lowie Overlaet-Michiels
Dat lampje flikkert als ik de power van de vaatwas indruk (nog niet een programma start voor de duidelijkheid).
Doordat dit flikkert kan ik niets doen, ook geen programma selecteren of starten.
Dan moet ik 3 sec resetten en flikkert het niet meer, waardoor ik dan een programma kan selecteren. Enkel wanneer ik het programma dan wil starten gebeurd er niets... Gaat het rood lichtje onderaan de vaatwas dat schijnt op de vloer niet branden en als ik dan de power af en aanzet flikkert het lampje van dat borsteltje weer...
Groeten,
Lowie Overlaet-Michiels
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
30-11-2017 12:44
HarryO
Geplaatst op:
30-11-2017 12:44
Opgelost ?
Forum
Storingen