Vaatwasser programma draait niet |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Denise
Geplaatst op:
13-11-2017 09:39
Denise
Geplaatst op:
13-11-2017 09:39
Hoi wij hebben een Bauknecht GSXK 5016 (5 jaar oud)
In principe de reset geprobeerd van de startknop, elektra eraf gehaald, filter schoongemaakt en doorgespoeld met heet water en soda.
Twee maanden terug ook al eens gehad dat de vaatwasser ermee stopte, toen was het doorspoelen voldoende en deed ie het weer.
Nu tijdens programma open getrokken en vergeten programma af te laten draaien. Nu krijg ik hem niet meer terug naar normaal functioneren.
Aanzetten geeft piep, dan gaat ie wat doen (afpompen) en geeft weer een piep en na een minuut is ie weer klaar. Wil ik weer nieuw programma, doet ie hetzelfde. Reset en alle programma's geprobeerd inmiddels.
Hij lekt overigens niet! Dus help!
In principe de reset geprobeerd van de startknop, elektra eraf gehaald, filter schoongemaakt en doorgespoeld met heet water en soda.
Twee maanden terug ook al eens gehad dat de vaatwasser ermee stopte, toen was het doorspoelen voldoende en deed ie het weer.
Nu tijdens programma open getrokken en vergeten programma af te laten draaien. Nu krijg ik hem niet meer terug naar normaal functioneren.
Aanzetten geeft piep, dan gaat ie wat doen (afpompen) en geeft weer een piep en na een minuut is ie weer klaar. Wil ik weer nieuw programma, doet ie hetzelfde. Reset en alle programma's geprobeerd inmiddels.
Hij lekt overigens niet! Dus help!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
14-11-2017 21:49
HarryO
Geplaatst op:
14-11-2017 21:49
Zeker weten dat het type nummer klopt?
Ook graag het lange service nummer melden.
Knippert er ook een lampje? Zo ja: welke en hoe vaak?
Ook graag het lange service nummer melden.
Knippert er ook een lampje? Zo ja: welke en hoe vaak?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)