WAT IS HET EN WAAR HOORT HET???? :$ |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Zeeland
Geplaatst op:
25-10-2017 19:28
Gewijzigd op:
25-10-2017 19:31
Zeeland
Geplaatst op:
25-10-2017 19:28
Gewijzigd op:
25-10-2017 19:31
Hallo allemaal,
Ik ben sinds een paar maanden de gelukkige eigenaar van een bosch silent plus vaatwasser. Hij doet het prima en erg stil, maaaaaar..... Ik ruim van de week mijn vaatwasser uit en er ligt op de vloerplaat ineens een rubberen flexibele grijze ring met een diameter van 15 cm. en een dikte van 7mm. Ik heb in de vaatwasser gezocht waar deze vandaan kan komen maar ik heb werkelijk geen idee. Wie heeft er een idee? Jammer genoeg kan ik volgens mij geen afbeelding toevoegen of wel? Graag hoor ik jullie tips!
Ik ben sinds een paar maanden de gelukkige eigenaar van een bosch silent plus vaatwasser. Hij doet het prima en erg stil, maaaaaar..... Ik ruim van de week mijn vaatwasser uit en er ligt op de vloerplaat ineens een rubberen flexibele grijze ring met een diameter van 15 cm. en een dikte van 7mm. Ik heb in de vaatwasser gezocht waar deze vandaan kan komen maar ik heb werkelijk geen idee. Wie heeft er een idee? Jammer genoeg kan ik volgens mij geen afbeelding toevoegen of wel? Graag hoor ik jullie tips!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
30-10-2017 07:33
HarryO
Geplaatst op:
30-10-2017 07:33
2 mogelijkheden:
Of het is de afdichtings ring tussen de kunststof waterpan en de metalen kuip maar dan is hij nu zo lek als een vergiet.
Of het is een ring van iets wat je in de vaatwasser hebt gewassen.
Of het is de afdichtings ring tussen de kunststof waterpan en de metalen kuip maar dan is hij nu zo lek als een vergiet.
Of het is een ring van iets wat je in de vaatwasser hebt gewassen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)