Beko AAA warmteproblemen |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
JP
Geplaatst op:
06-11-2010 16:35
JP
Geplaatst op:
06-11-2010 16:35
Hallo,
Ik heb een beko vaatwasser die niet meer warm wordt nadat mijn vrouw een volle pan vet erin had gezet en toen doodleuk de vaatwasser heeft gedraaid. Na tig keer draaien met soda en andere middelen komt er geen vet meer uit maar gelijk na de bewuste wasbeurt merkten we dat hij niet meer warm wordt. Had nog ergens gelezen dat er op sommige machines een resetknop zit maar de achterkant kan er niet af en kan ook geen knop vinden.
Iemand een idee?
Ik heb een beko vaatwasser die niet meer warm wordt nadat mijn vrouw een volle pan vet erin had gezet en toen doodleuk de vaatwasser heeft gedraaid. Na tig keer draaien met soda en andere middelen komt er geen vet meer uit maar gelijk na de bewuste wasbeurt merkten we dat hij niet meer warm wordt. Had nog ergens gelezen dat er op sommige machines een resetknop zit maar de achterkant kan er niet af en kan ook geen knop vinden.
Iemand een idee?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Geplaatst op:
06-11-2010 19:02
Geplaatst op:
06-11-2010 19:02
Je zal toch op een of andere manier onder in moeten komen.
Daar zit het verwarmingselement en dus ook de eventuele reset van een maximaalthermostaat.
Daar zit het verwarmingselement en dus ook de eventuele reset van een maximaalthermostaat.
Geplaatst door:
JP
Geplaatst op:
07-11-2010 15:52
JP
Geplaatst op:
07-11-2010 15:52
Dan gaan we toch maar eens verder zoeken, dank je voor je reactie!
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)