ZDT200 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Koos
Geplaatst op:
12-10-2017 10:48
Koos
Geplaatst op:
12-10-2017 10:48
Onze Zanussi ZDT200 (prod nr 911939204/02 serienr 63020112) start wel, dan begint hij eerst met pompen, en dan gaat de piep 2x, "einde programma" knippert 2x,e n de led van het lopende programma blijft knipperen.
In de gebruiksaanwijzing staat dat er dan iets met de afvoer zou moeten zijn, maar daar kan ik niks vinden. Als ik er 2 liter water in doe, dan pompt de machine dit keurig weg, waarna hij weer in alarm gaat.
Hopelijk heeft iemand nog een tip voordat ik een andere ga aanschaffen ....
In de gebruiksaanwijzing staat dat er dan iets met de afvoer zou moeten zijn, maar daar kan ik niks vinden. Als ik er 2 liter water in doe, dan pompt de machine dit keurig weg, waarna hij weer in alarm gaat.
Hopelijk heeft iemand nog een tip voordat ik een andere ga aanschaffen ....
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
14-10-2017 09:44
HarryO
Geplaatst op:
14-10-2017 09:44
Als hij het wel volledig afpompt zit er dus inderdaad niets verstopt maar klopt de waterhoogte meting niet.
Machine heeft 2 nivo regelaars.
Zijkanten er af en je kunt er bij.
Blaas hiervan de slangetjes eens door.
Machine heeft 2 nivo regelaars.
Zijkanten er af en je kunt er bij.
Blaas hiervan de slangetjes eens door.
Geplaatst door:
Koos
Geplaatst op:
23-10-2017 13:13
Koos
Geplaatst op:
23-10-2017 13:13
Hi HarryO, bedankt voor je raad.. Hab idd de slangen schoongemaakt, maar nu blijkt dat in de opvangbak die onderop zit, ook water stond, dus hij lekt ergens.
Dat heb ik een tijd geleden ook gehad, en toen opgelost. Maar nu de bak leeggemaakt, en dan weer opgestart, hij begint dan eerst met leegpompen, en dan neemt hij water, dus tot zover alles goed, alleen nadat hij even water heeft gepakt, begint hij te brommen, en gaat na een tijdje stinken (brandlucht).
Ik ga dus toch maar voor een andere ... In ieder geval bedankt voor de raad !!
Dat heb ik een tijd geleden ook gehad, en toen opgelost. Maar nu de bak leeggemaakt, en dan weer opgestart, hij begint dan eerst met leegpompen, en dan neemt hij water, dus tot zover alles goed, alleen nadat hij even water heeft gepakt, begint hij te brommen, en gaat na een tijdje stinken (brandlucht).
Ik ga dus toch maar voor een andere ... In ieder geval bedankt voor de raad !!
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
28-10-2017 22:09
HarryO
Geplaatst op:
28-10-2017 22:09
Oke, is niet anders.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)