Relais verwarmingselementt Bauknecht |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
IJzerbroot
Geplaatst op:
18-09-2017 22:26
IJzerbroot
Geplaatst op:
18-09-2017 22:26
Bauknecht GSXP 7127
Mijn verwarmingselement springt al aan als de deur open staat en ik de powerknop indruk om spanning op het bedieningspaneel te zetten.
Dit duidt volgens mij op een vastgeplakt relais in de stuurprint.
Nu heeft deze vaatwasser twee printplaten. Een in het bedieningspaneel in de deur, en een in de bodemplaat. Welke van de twee is verantwoordelijk voor de aansturing van het verwarmingselement?
Mijn verwarmingselement springt al aan als de deur open staat en ik de powerknop indruk om spanning op het bedieningspaneel te zetten.
Dit duidt volgens mij op een vastgeplakt relais in de stuurprint.
Nu heeft deze vaatwasser twee printplaten. Een in het bedieningspaneel in de deur, en een in de bodemplaat. Welke van de twee is verantwoordelijk voor de aansturing van het verwarmingselement?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
29-09-2017 10:25
HarryO
Geplaatst op:
29-09-2017 10:25
De module onderin doet voor zo ver ik weet de zware afhandeling, dus de ook het element. Relais RE2 stuurt het element aan.
Mogelijk blijft deze plakken.
Wat ook nog kan is dat je een sluiting hebt in de bekabeling in het scharnierende deel van de deur waardoor de module het signaal blijft krijgen om te verwarmen.
Indien het relais zelf defect even op de site van Conrad kijken naar een vervanger.
Mogelijk blijft deze plakken.
Wat ook nog kan is dat je een sluiting hebt in de bekabeling in het scharnierende deel van de deur waardoor de module het signaal blijft krijgen om te verwarmen.
Indien het relais zelf defect even op de site van Conrad kijken naar een vervanger.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)