bosch vaatwasser geeft piepje bij aanzet |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Guido
Geplaatst op:
18-09-2017 16:12
Guido
Geplaatst op:
18-09-2017 16:12
Hallo,
Ik heb een Bosch smv69m50eu/55 welke een jaar in de garage heeft gestaan. Ik wil deze nu verkopen. Machine in de garage aangesloten op water en stroom. Bij het aanzetten geeft deze een piepje. Het display werkt niet en ook branden er geen lampjes.
Deze machine heb ik bij de sleuteloverdracht direct losgekoppeld vanwege vervangen keuken. Heb er nooit zelf mee gedraaid.
Ik wilde er 50 euro voor vragen maar heb de koper nu maar even afgebeld.
Iemand een idee of dit nog simpel te fixen is, of iets resetten of zo of? Verder is de machine nog wel tip top in orde.
Ik heb een Bosch smv69m50eu/55 welke een jaar in de garage heeft gestaan. Ik wil deze nu verkopen. Machine in de garage aangesloten op water en stroom. Bij het aanzetten geeft deze een piepje. Het display werkt niet en ook branden er geen lampjes.
Deze machine heb ik bij de sleuteloverdracht direct losgekoppeld vanwege vervangen keuken. Heb er nooit zelf mee gedraaid.
Ik wilde er 50 euro voor vragen maar heb de koper nu maar even afgebeld.
Iemand een idee of dit nog simpel te fixen is, of iets resetten of zo of? Verder is de machine nog wel tip top in orde.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
29-09-2017 09:56
HarryO
Geplaatst op:
29-09-2017 09:56
Als hij verder niets doet, dus als je ook de afvoerpomp niet even hoort lopen, dan is de kans groot dat de elektronica module onder in de machine defect is.
Wat gebeurt er als je de start toets ingedrukt blijft houden?
Wat gebeurt er als je de start toets ingedrukt blijft houden?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)