Storing F3 Bauknecht GSXP 7127 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
IJzerbroot
Geplaatst op:
04-09-2017 00:27
IJzerbroot
Geplaatst op:
04-09-2017 00:27
In eerste instantie sprong de aardlekschakelaar eruit bij gebruik van de vaatwasser. Na het inschakelen van de aardlek ging de machine weer verder. Dit gebeurde een aantal keer in verschillende wasbeurten. Een paar dagen later gaf de vaatwasser een F3 storing en werd het wat er niet meer warm. De F3 storing komt na ongeveer 30-40 minuten in het programma. Het zeepbakje is wel geopend dus het is niet alleen het voorspoelen.
Uit eerdere berichten op onder andere dit forum en andere fora maak ik op dat het ofwel het verwarmingselement, of het relais, of de NTC voeler is.
Aangezien het nogal prijzig is om deze alle 3 te vervangen vroeg ik mij af of mijn uitgebreide symptoombeschrijving iemand op het juiste spoor zet.
HarryO had het in een ander topic over het doormeten van element zelf en de beveiligingen van het element. Het element zelf zal wel de contactjes van de 2-polige stekker zijn, maar waar zitten de beveiligingen? En de elektronicaprint met het relais is dat het paneel met de bedieningsknoppen?
Graag jullie reacties.
Uit eerdere berichten op onder andere dit forum en andere fora maak ik op dat het ofwel het verwarmingselement, of het relais, of de NTC voeler is.
Aangezien het nogal prijzig is om deze alle 3 te vervangen vroeg ik mij af of mijn uitgebreide symptoombeschrijving iemand op het juiste spoor zet.
HarryO had het in een ander topic over het doormeten van element zelf en de beveiligingen van het element. Het element zelf zal wel de contactjes van de 2-polige stekker zijn, maar waar zitten de beveiligingen? En de elektronicaprint met het relais is dat het paneel met de bedieningsknoppen?
Graag jullie reacties.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)