Kapot verwarmingselement of iets anders? |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Harm
Geplaatst op:
31-08-2017 20:35
Harm
Geplaatst op:
31-08-2017 20:35
Mijn Siemens vaatwasser doet het niet meer. Display geeft geen licht meer. Hij is aangezet voordat ik vanmiddag weg ging. Toen ik terug kwam rook ik een rare geur, vergelijkbaar met een waterkoker die droog gekookt is (verhitte kalk?).
Aardschakelaar was uitgeschakeld (kortsluiting?). Ik durf m niet aan te zetten. Mijn gok is dan ook dat het verwarmingselement het begeven heeft. Kan iemand dat bevestigen?
En zo ja aardschakelaar weer aanzetten en kijken wat er gebeurt? Repareren of nieuwe kopen. Wasmachine is 15 jaar oud (wordt niet dagelijks gebruikt).
Ik heb de pomp gecontroleerd, er zat wel wat in, maar volgens mij geen spraken van blokkade.
Aardschakelaar was uitgeschakeld (kortsluiting?). Ik durf m niet aan te zetten. Mijn gok is dan ook dat het verwarmingselement het begeven heeft. Kan iemand dat bevestigen?
En zo ja aardschakelaar weer aanzetten en kijken wat er gebeurt? Repareren of nieuwe kopen. Wasmachine is 15 jaar oud (wordt niet dagelijks gebruikt).
Ik heb de pomp gecontroleerd, er zat wel wat in, maar volgens mij geen spraken van blokkade.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)