Whirpool adg 7430/1fd |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Vincent
Geplaatst op:
21-08-2017 19:35
Vincent
Geplaatst op:
21-08-2017 19:35
Hallo,
Ik heb een probleem met de vaatwasser. Ik heb hem helemaal schoongemaakt en genoeg water alles is goed... maar:
Ik start hem op.. hij pompt leeg. vervolgens pompt hij zich weer vol, maar dan moet hij gaan spoelen.. Ik hoor een soort relais tikken om de paar seconde.. tot 8-9x toe en dan gaat hij piepen en pompt hij het water weg. dan knippert hij ook 6x..
weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ik heb een probleem met de vaatwasser. Ik heb hem helemaal schoongemaakt en genoeg water alles is goed... maar:
Ik start hem op.. hij pompt leeg. vervolgens pompt hij zich weer vol, maar dan moet hij gaan spoelen.. Ik hoor een soort relais tikken om de paar seconde.. tot 8-9x toe en dan gaat hij piepen en pompt hij het water weg. dan knippert hij ook 6x..
weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
marjanelbert
Geplaatst op:
21-11-2018 16:10
marjanelbert
Geplaatst op:
21-11-2018 16:10
Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb jij een oplossing gevonden voor dit probleem?
Geplaatst door:
Vincent
Geplaatst op:
21-11-2018 16:20
Vincent
Geplaatst op:
21-11-2018 16:20
Ja, een andere gekocht.. de recirculatie pomp defect. Net zo duur als een nieuwe.. nu maar een ander merk gekocht. Nooit meer whirlpool.
Succes!
Succes!
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
21-11-2018 20:34
bennie
Geplaatst op:
21-11-2018 20:34
Ik vond dit op een duitse site, en heb het vertaald.
F6 Inlaatklep geblokkeerd in het geval van waterinlaat
geen puls van de inlaatklep van de stroommeter is niet geactiveerd, flowmeter leest> 17 pulsen / 10 s bij elke waterinvoer
• als er een fout wordt gedetecteerd, continue regeling van de afvoerpomp gedurende 30 seconden op & 30 seconden uit, foutopslag zelfs bij afwezigheid van spanning
• Controleer of de inlaatklep mechanisch defect is
Mag ik de gegevens van je typeplaatje , dan kijk ik even hoe de inlaatklep er uit ziet.
F6 Inlaatklep geblokkeerd in het geval van waterinlaat
geen puls van de inlaatklep van de stroommeter is niet geactiveerd, flowmeter leest> 17 pulsen / 10 s bij elke waterinvoer
• als er een fout wordt gedetecteerd, continue regeling van de afvoerpomp gedurende 30 seconden op & 30 seconden uit, foutopslag zelfs bij afwezigheid van spanning
• Controleer of de inlaatklep mechanisch defect is
Mag ik de gegevens van je typeplaatje , dan kijk ik even hoe de inlaatklep er uit ziet.
Geplaatst door:
Kees
Geplaatst op:
20-07-2024 20:32
Kees
Geplaatst op:
20-07-2024 20:32
Mijn gegevens van het typeplaatje, ADG 7430/1 FD Type: WAYFD. Graag verneem ik van u hoe de inlaatklep er uit ziet.
B.V.D. Kees.
B.V.D. Kees.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)