Vaatwasser.nl
/ Forum
/ Inbouwen en aansluiten van vaatwassers
/ inbouwvaatwasser vrijstaand plaatsen?
| inbouwvaatwasser vrijstaand plaatsen? |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
R.
Geplaatst op:
03-11-2010 21:20
R.
Geplaatst op:
03-11-2010 21:20
Beste mensen,
Ik heb een vrijstaande vaatwasser die dringend aan vervanging toe is. Maar over enige tijd wil ik een nieuwe keuken plaatsen, inclusief een inbouwvaatwasser. Ik zou mijn huidige vaatwasser dus graag vervangen door een vaatwasser die ik over enige tijd kan inbouwen.
Kan ik een inbouwvaatwasser voorlopig vrijstaand plaatsen en gebruiken? En: wat zou ik moeten doen om de inbouwvaatwasser vrijstaand te kunnen gebruiken?
Alvast mijn dank.
Ik heb een vrijstaande vaatwasser die dringend aan vervanging toe is. Maar over enige tijd wil ik een nieuwe keuken plaatsen, inclusief een inbouwvaatwasser. Ik zou mijn huidige vaatwasser dus graag vervangen door een vaatwasser die ik over enige tijd kan inbouwen.
Kan ik een inbouwvaatwasser voorlopig vrijstaand plaatsen en gebruiken? En: wat zou ik moeten doen om de inbouwvaatwasser vrijstaand te kunnen gebruiken?
Alvast mijn dank.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Geplaatst op:
03-11-2010 22:28
Gewijzigd op:
03-11-2010 22:29
Geplaatst op:
03-11-2010 22:28
Gewijzigd op:
03-11-2010 22:29
Het probleem in dat geval is de deur. De rem moet je anders afstellen, omdat er geen houten decorpaneel voorzit, anders blijft de deur niet openstaan tijdens het inladen.
In een vrijstaande vaatwasser zit altijd een contragewicht om te zorgen dat de machine niet voorover kantelt als de deur open staat
In een vrijstaande vaatwasser zit altijd een contragewicht om te zorgen dat de machine niet voorover kantelt als de deur open staat
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)