AEG F55000VI1P |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Eva
Geplaatst op:
14-08-2017 13:50
Gewijzigd op:
14-08-2017 13:52
Eva
Geplaatst op:
14-08-2017 13:50
Gewijzigd op:
14-08-2017 13:52
Hoi, mijn vaatwasser is kapot, gaf storing en bleef piepen. Pompte nog wel rond, moest stroom uitzetten anders stopte deze niet met pompen.. Aeg gebeld. Hersteller is komen kijken. Nu blijkt er vanonder een minuscuul gaatje te zijn, veroorzaakt door gemorst zout, zo zegt de hersteller.
Mijn vaatwasser blijkt niet meer te repareren zijn. Ik zit net over de 2 jaar garantie..
ik heb nu een mail gehad van aeg dat ik een nieuwe krijg type FSE53600Z aan de prijs van 300 euro.
Heeft iemand dit nog al eens gehoord? Als mijn vaatwasser onherstelbaar stuk is na iets meer dan 2 jaar door gemorst zout, dan vraag ik me af hoeveel vaatwassers er kapot gaan na zo een korte tijd. Zou toch niet mogen denk ik dan..
mvg, Eva
Mijn vaatwasser blijkt niet meer te repareren zijn. Ik zit net over de 2 jaar garantie..
ik heb nu een mail gehad van aeg dat ik een nieuwe krijg type FSE53600Z aan de prijs van 300 euro.
Heeft iemand dit nog al eens gehoord? Als mijn vaatwasser onherstelbaar stuk is na iets meer dan 2 jaar door gemorst zout, dan vraag ik me af hoeveel vaatwassers er kapot gaan na zo een korte tijd. Zou toch niet mogen denk ik dan..
mvg, Eva
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)