Whirlpool maakt programma niet af |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Marco
Geplaatst op:
08-08-2017 19:31
Marco
Geplaatst op:
08-08-2017 19:31
Kan iemand mij verder helpen
Mijn vaatwasser een whirlpool adg space uit 2011 draait zijn programma niet meer af. รท Water inlaten probeerd te spoelen verwarmt niet en pompt af geeft geen code.
Pompen beide opengemaakt en geen vuil gevonden toch maakt de spoelpomp een ander geluid na mijn menig sins dit probleem. Nu heb ik met de deur open laten draaien en de deurschakelaar ingedrukt en zie ik dat de armen niet draaien maar een pisstraaltje water geven.
Ik mijn conclusie dat de spoelpomp kapot is maar wel ninimaal draait juist en moet ik een nieuwe spoelpomp bestellen deze kost ong. 120,-
Is dit een bekent probleem of kan het nog iets anders zijn
Alvast bedankt voor het mee denken
Ps ik heb een soda reiniging gedaan en de verdeler neemt verschillende posities in.
Mijn vaatwasser een whirlpool adg space uit 2011 draait zijn programma niet meer af. รท Water inlaten probeerd te spoelen verwarmt niet en pompt af geeft geen code.
Pompen beide opengemaakt en geen vuil gevonden toch maakt de spoelpomp een ander geluid na mijn menig sins dit probleem. Nu heb ik met de deur open laten draaien en de deurschakelaar ingedrukt en zie ik dat de armen niet draaien maar een pisstraaltje water geven.
Ik mijn conclusie dat de spoelpomp kapot is maar wel ninimaal draait juist en moet ik een nieuwe spoelpomp bestellen deze kost ong. 120,-
Is dit een bekent probleem of kan het nog iets anders zijn
Alvast bedankt voor het mee denken
Ps ik heb een soda reiniging gedaan en de verdeler neemt verschillende posities in.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
14-08-2017 22:54
HarryO
Geplaatst op:
14-08-2017 22:54
Machine is geleverd met meerdere pomp modellen ivm modificaties.
Zorg dat je een passende krijgt.
In theorie zou jet start lampjes dan 5 keer moeten knipperen als foutmelding.
Bij een aantal modellen heeft de circulatie pomp een aanloop condensator, zit tegen of bij de pomp gemonteerd.
Vervang deze eerst maar eens.
Zorg dat je een passende krijgt.
In theorie zou jet start lampjes dan 5 keer moeten knipperen als foutmelding.
Bij een aantal modellen heeft de circulatie pomp een aanloop condensator, zit tegen of bij de pomp gemonteerd.
Vervang deze eerst maar eens.
Geplaatst door:
Kim Roben
Geplaatst op:
01-08-2018 09:30
Kim Roben
Geplaatst op:
01-08-2018 09:30
Goedemorgen,
Wij hebben een vergelijkbaar probleem.
Onze Whirlpool ADG 9500 draait max 10 minuten, piept dan 1x en slaat uit. Als ik hem opendoe is er wel gedraaid, maar met koud water. Het water pompt ook normaal af. Ik heb de arm al schoongemaakt. Maar verder weet ik niet wat ik kan doen..
Iemand enig idee?
Wij hebben een vergelijkbaar probleem.
Onze Whirlpool ADG 9500 draait max 10 minuten, piept dan 1x en slaat uit. Als ik hem opendoe is er wel gedraaid, maar met koud water. Het water pompt ook normaal af. Ik heb de arm al schoongemaakt. Maar verder weet ik niet wat ik kan doen..
Iemand enig idee?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
13-08-2018 22:08
bennie
Geplaatst op:
13-08-2018 22:08
1 piepje staat voor F1 = waterinlaatstoring.
Demonteer de linkerkant van de vaatwasser eens en kijk hoe het water door het labyrint stroomt.
Demonteer de linkerkant van de vaatwasser eens en kijk hoe het water door het labyrint stroomt.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)