AEG Favorit 43011VI wordt niet warm |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Martijn
Geplaatst op:
29-05-2017 20:20
Martijn
Geplaatst op:
29-05-2017 20:20
Mijn vaatwasser wordt niet meer warm. Ik heb het relais op de printplaat vervangen (roetsporen all over) en het verwarmingselement vervangen maar nog altijd koud water.
Hij maakt netjes zijn programma af en geeft geen storing aan. Hij klinkt ook nog heel normaal dus pomp etc functioneert naar behoren.
Heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen met dit apparaat, behalve naar de stort brengen? Alvast bedankt!
Hij maakt netjes zijn programma af en geeft geen storing aan. Hij klinkt ook nog heel normaal dus pomp etc functioneert naar behoren.
Heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen met dit apparaat, behalve naar de stort brengen? Alvast bedankt!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Esteban
Geplaatst op:
25-09-2018 11:12
Esteban
Geplaatst op:
25-09-2018 11:12
Heb je jouw probleem nog kunnen oplossen of een reactie gehad. Wij hebben namelijk hetzelfde probleem en tzelfde type vaatwasser. Ik hoor graag van je.
Geplaatst door:
Martijn
Geplaatst op:
25-09-2018 11:20
Martijn
Geplaatst op:
25-09-2018 11:20
Ja! Kennelijk heb ik in eerste instantie een verkeerd programma gebruikt om te testen of hij weer warm werd. Met een ander (kort) programma werd hij direct warm. Het lag uiteindelijk toch aan het relais, want ik heb het oude verwarmingselement weer teruggeplaatst en de nieuwe is retour naar de winkel gegaan.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)