Bosh SMI50D35EU Stopt na 1min |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
tkof
Geplaatst op:
03-05-2017 22:23
tkof
Geplaatst op:
03-05-2017 22:23
Hallo Beste leden,
Ik ben nieuwe op deze forum en ik ben een beetje einde raad.
Ik heb een Bosch SMI50D35EU vaatwasser die in eender welk programma dat ik selecteer na 1min stopt met werken.
soms na 100X proberen krijg ik hem toch aan de praat en werkt hij het programma mooi af. Maar in de meeste gevallen is dit niet zo.
De vaatwasser staat nog onder garantie maar de firma die hem moet komen herstellen laat op zich wachten al 3 weken aan het wachten op het misschien defecte onderdeel "niveaukamer". Maar ik ben eerlijk gezegd niet overtuigd dat het deze onderdeel defect is.
Hebben jullie toevallig goede raad voor mij ? Of misschien beter nog een goede oplossing
Alvast bedankt
Ik ben nieuwe op deze forum en ik ben een beetje einde raad.
Ik heb een Bosch SMI50D35EU vaatwasser die in eender welk programma dat ik selecteer na 1min stopt met werken.
soms na 100X proberen krijg ik hem toch aan de praat en werkt hij het programma mooi af. Maar in de meeste gevallen is dit niet zo.
De vaatwasser staat nog onder garantie maar de firma die hem moet komen herstellen laat op zich wachten al 3 weken aan het wachten op het misschien defecte onderdeel "niveaukamer". Maar ik ben eerlijk gezegd niet overtuigd dat het deze onderdeel defect is.
Hebben jullie toevallig goede raad voor mij ? Of misschien beter nog een goede oplossing
Alvast bedankt
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
tkof
Geplaatst op:
03-05-2017 22:39
tkof
Geplaatst op:
03-05-2017 22:39
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
05-05-2017 18:45
HarryO
Geplaatst op:
05-05-2017 18:45
Zou best kunnen.
Wat ik niet goed kan zien is of het lampje in een bepaald patroon knippert.
Wat ik niet goed kan zien is of het lampje in een bepaald patroon knippert.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)