Bosch SGI 55E05 EU |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Joer
Geplaatst op:
28-03-2017 21:55
Joer
Geplaatst op:
28-03-2017 21:55
Hoi,
Onze vaatwasser is ermee opgehouden. Het gaat om een Bosch SGI 55E05 EU. In eerste instantie bleef er water in de machine staan. Bij opnieuw aanzetten gingen er geen lampjes meer branden.
Nadat ik de stekker eruit en er weer in heb gestoken kwam er weer even leven in het apparaat. Vervolgens machine weer uitgezet en terug geplaatst onder het aanrecht.
Programma gestart maar helaas die werd halverwege weer afgebroken. Ik kan lastig bij de stekker maar momenteel gaan er geen lampjes meer branden. (wellicht wel als ik de stekker eruit en weer in doe)
Ik denk dat het een machine is uit 2008.
Is dit een bekende klacht en kan ik er zelf iets mee? Zo niet zou het de moeite zijn een monteur te vragen of beter gelijk een nieuwe kopen?
Alvast hartelijk bedankt voor de tips.
Mvg,
Joer
Onze vaatwasser is ermee opgehouden. Het gaat om een Bosch SGI 55E05 EU. In eerste instantie bleef er water in de machine staan. Bij opnieuw aanzetten gingen er geen lampjes meer branden.
Nadat ik de stekker eruit en er weer in heb gestoken kwam er weer even leven in het apparaat. Vervolgens machine weer uitgezet en terug geplaatst onder het aanrecht.
Programma gestart maar helaas die werd halverwege weer afgebroken. Ik kan lastig bij de stekker maar momenteel gaan er geen lampjes meer branden. (wellicht wel als ik de stekker eruit en weer in doe)
Ik denk dat het een machine is uit 2008.
Is dit een bekende klacht en kan ik er zelf iets mee? Zo niet zou het de moeite zijn een monteur te vragen of beter gelijk een nieuwe kopen?
Alvast hartelijk bedankt voor de tips.
Mvg,
Joer
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
28-03-2017 22:22
HarryO
Geplaatst op:
28-03-2017 22:22
Meerdere oorzaken mogelijk, van los contact, defecte aan/uit knop tot defecte module.
Ik verdenk als eerste de aan/uit knop, deze schakeld de volledige machine.
Het kan echter ook een los contact in de module zijn.
Vul je gegevens ook eens in op Dishcareaction
Ik verdenk als eerste de aan/uit knop, deze schakeld de volledige machine.
Het kan echter ook een los contact in de module zijn.
Vul je gegevens ook eens in op Dishcareaction
Geplaatst door:
Joer
Geplaatst op:
29-03-2017 09:34
Joer
Geplaatst op:
29-03-2017 09:34
Dank voor je reactie. Ik heb op Dishcareaction gekeken maar daar komt die niet voor in aanmerking.
Ik neig naar het aanschaffen van een nieuwe machine ivm de leeftijd. Of is dat erg zonde als het inderdaad alleen de schakelaar is?
Ik neig naar het aanschaffen van een nieuwe machine ivm de leeftijd. Of is dat erg zonde als het inderdaad alleen de schakelaar is?
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
29-03-2017 18:34
Gewijzigd op:
29-03-2017 18:35
HarryO
Geplaatst op:
29-03-2017 18:34
Gewijzigd op:
29-03-2017 18:35
Je zou dan toch eerst moeten kijken of het de schakelaar is.
Dan ben je voor 40 euro klaar.
Dan ben je voor 40 euro klaar.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)