Siemens SE24M263EU |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Noesh
Geplaatst op:
21-01-2017 17:26
Noesh
Geplaatst op:
21-01-2017 17:26
Hi,
Kan iemand mij helpen? Ik heb een vaatwasser van Siemens SE24M263EU.
De watertoevoer doet wel. Het water wordt ook afgepompt. Het waarschuwing lampje van de kraan brand. Het afwasmiddelbakje wordt niet geopend. En de tijd werd niet minder. De aquastop blijft een geluid maken.
Ik heb de afvoerpomp in de vaatwasser al gecontroleerd.
Dank voor jullie hulp,
Noesh
Kan iemand mij helpen? Ik heb een vaatwasser van Siemens SE24M263EU.
De watertoevoer doet wel. Het water wordt ook afgepompt. Het waarschuwing lampje van de kraan brand. Het afwasmiddelbakje wordt niet geopend. En de tijd werd niet minder. De aquastop blijft een geluid maken.
Ik heb de afvoerpomp in de vaatwasser al gecontroleerd.
Dank voor jullie hulp,
Noesh
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
27-01-2017 17:29
HarryO
Geplaatst op:
27-01-2017 17:29
Sorry, ben er even tussen uit geweest.
Als het kraan lampje aan blijft staan krijgt de machine geen of onvoldoende (snel) water.
Als je de aquastop wel hoort dan is de kraan niet geheel open, is er te weinig waterdruk of zit de water sensor geen water binnen komen.
Zie je het labyrint wel vol lopen en zo niet, zie je de water inlaat sensor ook iets doen? Mogelijk zit deze vast of verstopt.
Als het kraan lampje aan blijft staan krijgt de machine geen of onvoldoende (snel) water.
Als je de aquastop wel hoort dan is de kraan niet geheel open, is er te weinig waterdruk of zit de water sensor geen water binnen komen.
Zie je het labyrint wel vol lopen en zo niet, zie je de water inlaat sensor ook iets doen? Mogelijk zit deze vast of verstopt.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)