F65000VI1P Storing i20 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Pierre Groenen
Geplaatst op:
15-01-2017 17:21
Pierre Groenen
Geplaatst op:
15-01-2017 17:21
Type vaatwasser F65000VI1P
Mijn vaatwasser is op code i20 gevallen. De melding geeft aan dat waarschijnlijk de waterafvoer of knel of verstopt zit. Deze beide heb ik gecontroleerd maar dit is zeker niet het geval. Ik heb de machine uitgebouwd en had het idee dat het misschien kwam dat er een lekkage aan de onderkant zit. De lekbakje heb ik geheel leeg gemaakt, maar de vaatwasser geeft na verloop van tijd toch weer deze melding. Ik vermoed nu dat er ergens een storing zit in een van de beveiliging componenten. Tot op heden heb ik nog niets kunnen vinden welk component stuk zou kunnen zijn.
Ik ben op zoek waar ik deze informatie vandaan zou kunnen halen of en tip welk component er stuk zou kunnen zijn
Pierre
Mijn vaatwasser is op code i20 gevallen. De melding geeft aan dat waarschijnlijk de waterafvoer of knel of verstopt zit. Deze beide heb ik gecontroleerd maar dit is zeker niet het geval. Ik heb de machine uitgebouwd en had het idee dat het misschien kwam dat er een lekkage aan de onderkant zit. De lekbakje heb ik geheel leeg gemaakt, maar de vaatwasser geeft na verloop van tijd toch weer deze melding. Ik vermoed nu dat er ergens een storing zit in een van de beveiliging componenten. Tot op heden heb ik nog niets kunnen vinden welk component stuk zou kunnen zijn.
Ik ben op zoek waar ik deze informatie vandaan zou kunnen halen of en tip welk component er stuk zou kunnen zijn
Pierre
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
17-01-2017 22:57
HarryO
Geplaatst op:
17-01-2017 22:57
I20 betekend dat de machine niet (snel genoeg) afpompt.
Werkt de afvoer pomp naar behoren?
Een lekkage melding is I30.
Werkt de afvoer pomp naar behoren?
Een lekkage melding is I30.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)