Pelgrim overvuld |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Pelgrim GVW
Geplaatst op:
11-01-2017 18:00
Pelgrim GVW
Geplaatst op:
11-01-2017 18:00
Mijn inbouw Pelgrim (GVW465RVS) piept een keer of dertig terwijl het eco lampje en het zware vaat lampje knipperen. Volgens Pelgrim is er mogelijk een lek, klemt de vlotter, of staat er water in de bodem. Ik wil graag checken of er water op de bodem staat maar heb geen idee hoe ik daar bij kom. Als ik de plint weghaal dan zie ik de bodem, maar die ziet er vrij ondoordringbaar uit. Kan ik hier als leek bij? Of kan ik beter een professional inschakelen?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
12-01-2017 17:29
HarryO
Geplaatst op:
12-01-2017 17:29
Volgens de tekening heeft de machine geen bodemplaat dus ik denk dat ze bedoelen dat er nog te veel water in de kuip staat.
Staat er inderdaad te veel water in?
Gaat de afvoer pomp wel draaien als je de machine aan zet?
Staat er inderdaad te veel water in?
Gaat de afvoer pomp wel draaien als je de machine aan zet?
Geplaatst door:
Pelgrim GVW
Geplaatst op:
12-01-2017 18:46
Gewijzigd op:
13-01-2017 18:57
Pelgrim GVW
Geplaatst op:
12-01-2017 18:46
Gewijzigd op:
13-01-2017 18:57
Dank je voor je reactie. Als ik de vaatwasser aanzet dan gaat deze inderdaad pompen gedurende ongeveer een minuut, daarna stopt het programma en blijven de twee lampjes knipperen. Er is geen water zichtbaar in de kuip. Voor zover de kuip tenmiste het deel van de vaatwasser is dat zichtbaar is zodra de deur opengaat.
Geplaatst door:
Pelgrim GVW
Geplaatst op:
14-01-2017 19:11
Pelgrim GVW
Geplaatst op:
14-01-2017 19:11
Heeft iemand misschien nog enig idee hoe ik mijn vaatwasser weer aan de praat krijg?
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
16-01-2017 14:04
HarryO
Geplaatst op:
16-01-2017 14:04
Volgens mij is dit geen foutmelding waar ik verder mee kom, maar ik ga voor je op zoek.
Het lijkt er op dat hij geen water krijgt.
Als hij denkt dat hij lekt of dat er te veel water in zit zou hij blijven afpompen.
Het zou ook kunnen dat de circulatie pomp vast zit, bij een aantal merken/modellen word dit gecontroleerd voor dat hij water in mag nemen.
Het lijkt er op dat hij geen water krijgt.
Als hij denkt dat hij lekt of dat er te veel water in zit zou hij blijven afpompen.
Het zou ook kunnen dat de circulatie pomp vast zit, bij een aantal merken/modellen word dit gecontroleerd voor dat hij water in mag nemen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)