Siemens High Sense start niet goed |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
MarkvB
Geplaatst op:
26-11-2016 09:44
MarkvB
Geplaatst op:
26-11-2016 09:44
E-nummer: SE20591/03
Mijn vaatwasser heeft nogal wat opstartproblemen. Bij het indrukken van de aan-knop, geen reactie (gemiddeld zo'n 50x drukken), daarna gaat het display aan maar kan ik soms nog steeds niet op start drukken. Pas na heel vaak proberen gaat het nog wel eens goed.
Het programma loopt vervolgens wel altijd zoals het hoort (soms ik begin even brommen).
Ik heb hem momenteel uit elkaar liggen, dus reacties zijn welkom!
Mijn vaatwasser heeft nogal wat opstartproblemen. Bij het indrukken van de aan-knop, geen reactie (gemiddeld zo'n 50x drukken), daarna gaat het display aan maar kan ik soms nog steeds niet op start drukken. Pas na heel vaak proberen gaat het nog wel eens goed.
Het programma loopt vervolgens wel altijd zoals het hoort (soms ik begin even brommen).
Ik heb hem momenteel uit elkaar liggen, dus reacties zijn welkom!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
HarryO
Geplaatst op:
27-11-2016 11:33
HarryO
Geplaatst op:
27-11-2016 11:33
Kan de aan/uit knop zelf zijn maar ook de motor gestuurde vergrendeling.
Controleer beide op slechte contacten/verkleuring van de stekers.
Beide zijn vrij prijzig, de aan/uit schakelaar rond de 45 euro, de vergrendeling rond de 95 euro.
De micro switches op de deur vergrendeling zijn universele zo te zien, bij een defect hiervan kun je deze los vervangen.
Controleer beide op slechte contacten/verkleuring van de stekers.
Beide zijn vrij prijzig, de aan/uit schakelaar rond de 45 euro, de vergrendeling rond de 95 euro.
De micro switches op de deur vergrendeling zijn universele zo te zien, bij een defect hiervan kun je deze los vervangen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)