Indesit EDIFP 28T9 A storing |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
stijn drenthe
Geplaatst op:
22-10-2018 19:30
stijn drenthe
Geplaatst op:
22-10-2018 19:30
Bedankt voor het snelle antwoord.
We hebben inderdaad wat problemen gehad met de afvoer waardoor het water uit de vaatwasser denk ik in de bak van de machine is gelopen.
Heb de zijkant eraf gehaald en de machine schuilgehouden om het water eruit te laten lopen. Ook de rechterzijde eraf gehaald en de vlotter gedroogd. Het probleem is echter nog niet verholpen. Zal hem nu een nacht laten drogen en anders een monteur inschakelen.
We hebben inderdaad wat problemen gehad met de afvoer waardoor het water uit de vaatwasser denk ik in de bak van de machine is gelopen.
Heb de zijkant eraf gehaald en de machine schuilgehouden om het water eruit te laten lopen. Ook de rechterzijde eraf gehaald en de vlotter gedroogd. Het probleem is echter nog niet verholpen. Zal hem nu een nacht laten drogen en anders een monteur inschakelen.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
22-10-2018 23:58
Gewijzigd op:
22-10-2018 23:59
bennie
Geplaatst op:
22-10-2018 23:58
Gewijzigd op:
22-10-2018 23:59
De vlotter reageert vaak al bij een klein bodempje met water, ik wacht even af.
Geplaatst door:
Jack
Geplaatst op:
27-11-2018 17:33
Jack
Geplaatst op:
27-11-2018 17:33
Hallo,
sinds een paar dagen gaat het display niet meer constant uit hij gaat automatisch weer aan.
Als ik hem uit duw springt hij naar een tijdje vanzelf weer aan.
Iemand een idee wat of waar dit aan ligt.
BVD jack
sinds een paar dagen gaat het display niet meer constant uit hij gaat automatisch weer aan.
Als ik hem uit duw springt hij naar een tijdje vanzelf weer aan.
Iemand een idee wat of waar dit aan ligt.
BVD jack
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
27-11-2018 20:45
bennie
Geplaatst op:
27-11-2018 20:45
Dag Jack.
Volgens mij gaat er iets mis in de zinsopbouw.
Zou je het nog een keer uit kunnen leggen?
Ik begrijp niet wat nu exact het probleem is.
Mag ik ook alle gegevens van het typeplaatje?
Volgens mij gaat er iets mis in de zinsopbouw.
Zou je het nog een keer uit kunnen leggen?
Ik begrijp niet wat nu exact het probleem is.
Mag ik ook alle gegevens van het typeplaatje?
Geplaatst door:
Martin
Geplaatst op:
06-12-2018 22:31
Martin
Geplaatst op:
06-12-2018 22:31
Goedenavond,
Ook wij hebben een pompend geluid halverwege ons programma, waarna het aan/uit lampje knippert en er een code 2 in het scherm staat. Even flink aan de afvoerslang geschud on te kijken of er water afgevoerd word, maar dit is niet het geval. Pomp stuk? Afvoerslang niet goed? Geen idee wat we moeten, help!
Ook wij hebben een pompend geluid halverwege ons programma, waarna het aan/uit lampje knippert en er een code 2 in het scherm staat. Even flink aan de afvoerslang geschud on te kijken of er water afgevoerd word, maar dit is niet het geval. Pomp stuk? Afvoerslang niet goed? Geen idee wat we moeten, help!
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
06-12-2018 22:41
bennie
Geplaatst op:
06-12-2018 22:41
Code 2 heeft te maken met de wateraanvoer.
Is het zeefje tussen de kraan en het waterslot niet verstopt?
Is het zeefje tussen de kraan en het waterslot niet verstopt?
Geplaatst door:
P. Van Ooijen
Geplaatst op:
27-12-2018 12:23
P. Van Ooijen
Geplaatst op:
27-12-2018 12:23
Hoi. Ik heb de Indesit DIGP68T1A. Ook code 15. Rond de zomervakantie begon het. Ik heb toen de vaatwasser eruit gehaald,, alles nagelopen en hij deed het opeens weer daarna een enkele keer de foutmelding maar de volgende dag deed hij het telkens weer. Nu, op kerstochtend was de foutmelding weer terug en bleef terug komen, dus snel de vaatwasser eruit getrokken en de virtuele sensor, die ik toch maar vast gekocht had, vervangen,maar helaas. Nog steeds de foutmelding.
Ik ben er nu wel behoorlijk klaar mee en vraag me af of herstellen nog loont.
Iemand een idee?
Ik ben er nu wel behoorlijk klaar mee en vraag me af of herstellen nog loont.
Iemand een idee?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
27-12-2018 16:12
Gewijzigd op:
27-12-2018 18:28
bennie
Geplaatst op:
27-12-2018 16:12
Gewijzigd op:
27-12-2018 18:28
code 15 is volgens indesit iet met de virtual sensor, ik heb op een ander forum een reparatie gevolgd waar ze ook last hadden van code 15, hier bleek dat bij de circulatiepomp de lagers versleten waren.
na het vervangen van de circulatiepomp was het verholpen.
Bron
Mag ik de gegevens van je typeplaatje om te kijken welke circulatiepomp je hebt, dan kan je het controleren of dit bij jou ook het euvel is.
na het vervangen van de circulatiepomp was het verholpen.
Bron
Mag ik de gegevens van je typeplaatje om te kijken welke circulatiepomp je hebt, dan kan je het controleren of dit bij jou ook het euvel is.
Geplaatst door:
P. Van Ooijen
Geplaatst op:
27-12-2018 22:33
P. Van Ooijen
Geplaatst op:
27-12-2018 22:33
Op het type plaatje staan de volgende gegevens : 309135571 en 36844860100
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
27-12-2018 23:05
bennie
Geplaatst op:
27-12-2018 23:05
Ik kan op de onderdelensite niet vinden welke circulatiepomp je er in hebt zitten.
Als je er niet uit kan komen plaats dan maar een paar fotos, dan kan ik je zo helpen.
Je moet in ieder geval de circulatiepomp er uit sleutelen en kijken of deze niet uit de lagers ligt.
Als je er niet uit kan komen plaats dan maar een paar fotos, dan kan ik je zo helpen.
Je moet in ieder geval de circulatiepomp er uit sleutelen en kijken of deze niet uit de lagers ligt.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)